dc.contributor.author |
Калонтаров, Юрий |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-07T12:10:34Z |
|
dc.date.available |
2015-12-07T12:10:34Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Калонтаров, Юрий. НЕКОТОРЫЕ ПОДХОДЫ К ОЦЕНИВАНИЮ РЕЗУЛЬТАТОВ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2015, nr.5(85), pp. 154 - 159 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-5-85-2015/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/219 |
|
dc.description.abstract |
În articol autorul încearcă să fundamenteze teoretic, dar şi metodologic, un model de evaluare a rezultatelor învăţării în baza tehnologiilor informaţionale.Modelul propus se axează pe următoarele abordări: teoria calităţii în educaţie, teoria monitorizării în educaţie, teorii ale învăţării, teoria docimologică. Accentul este pus pe determinarea locului calităţii şi pe monitoringul calităţii în procesul de evaluare a rezultatelor şcolare prin intermediul tehnologiilor informaţionale. |
en |
dc.description.abstract |
|
|
dc.language.iso |
ru |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
evaluare |
en |
dc.subject |
tehnologii informaţionale |
en |
dc.subject |
evaluation |
en |
dc.subject |
monitoring |
en |
dc.title |
НЕКОТОРЫЕ ПОДХОДЫ К ОЦЕНИВАНИЮ РЕЗУЛЬТАТОВ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ |
en |
dc.title.alternative |
CERTAIN APPROCHES IN LEARNING RESULTS ASSESSMENT OF STUDENTS USING INFORMATIONAL TECHNOLOGIES |
en |
dc.type |
Article |
en |