IMPACTUL CADRULUI EUROPEAN COMUN DE REFERINȚĂ PENTRU LIMBI ASUPRA PROCESULUI DE PREDARE-ÎNVĂȚARE A LIMBII ENGLEZE

Show simple item record

dc.contributor.author Nița, Mariana
dc.date.accessioned 2019-07-09T10:34:30Z
dc.date.available 2019-07-09T10:34:30Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation NIȚA, Mariana (2018). Impactul cadrului european comun de referință pentru limbi asupra procesului de predare-învățare a limbii engleze. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe umistice: Istorie. Filosofie. Filologie. Revistă științifică, nr. 10 (120), pp.59-64. ISSN 1811-2668 en
dc.identifier.issn 1811-2668
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-10-120-2018/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2150
dc.description.abstract Persoanele care studiază limbile străine comunică în dependență de nevoile personale și cognitive. Deseori, viitoarele cadre didactice tind să imite stilul de predare și întrebuințează metodele foștilor profesori. Nimeni nu este învățat să vorbească o limbă standard sau informală. Posedarea cunoștințelor depinde în mare măsură de nevoile fiecărei persoane în parte, de obiectivele propuse, de cultura acesteia și de mediul în care a fost educată. Iată de ce cele mai eficiente metode de predare-învățare a limbii engleze rămân a fi un câmp de dezbateri continuu. Astăzi, datorită reeditării CECR pentru Limbi (2018), fiecare cadru didactic, fiecare instituție și chiar fiecare practician în domeniul predării/învățării limbilor străine cunoaște acele aspecte care ajută la dezvoltarea unui comportament lingvistic autentic datorită nivelurilor și descriptorilor prezentați în acest cadru. Desigur, criticile nu vor întârzia să apară. Cum să utilizăm acest document rămâne a fi o provocare, deoarece opiniile, complexitatea, multitudinea metodelor de predare reprezintă un câmp de dezbateri care cere aprofundare a cunoștințelor în descifrarea CECRL și cum să implementăm principiile expuse în acest document pentru o integrare de succes în societatea secolului XXI en
dc.description.abstract Foreign language learners communicate according to their personal and cognitive needs. Nobody is taught to speak a standard or colloquial language. The acquisition of knowledge depends on our targets, the environment and the culture we are brought up. That is why how or what is the best way to teach English still remains to be unquestionable. Due to the publication of the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment, nowadays each teacher, each institution and even each student knows their needs, their objectives, what and how they have to learn, and what steps they have to take in order to achieve their targets and success. Yet, there is a lot to be discussed about this document because of the different opinions about it and its impact on the whole society. Knowing how to approach it is a great challenge for each language learner because of its complexity, because of teachers’policies, or because of the methodologies used during the lessons or even because of some lack of pratice in this field. Everyone is taking a deep interest in finding the best answer to what and how we have to teach for a successful outcome and integration into the modern society.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject impactul CECR en
dc.subject cunoștințe lingvistice en
dc.subject autoevaluare en
dc.subject cognitive needs en
dc.subject level descriptors en
dc.subject linguistic knowledge en
dc.subject self-assessment en
dc.title IMPACTUL CADRULUI EUROPEAN COMUN DE REFERINȚĂ PENTRU LIMBI ASUPRA PROCESULUI DE PREDARE-ÎNVĂȚARE A LIMBII ENGLEZE en
dc.title.alternative THE IMPACT OF THE COMMON EUROPEAN FRAMEWORK OF REFERENCE FOR LANGUAGES IN THE TEACHING-LEARNING ENGLISH PROCESS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account