ACHIEVING OPTIMAL SCHOOL CLIMATE

Show simple item record

dc.contributor.author Shihadi, Nizar
dc.date.accessioned 2015-12-04T11:17:56Z
dc.date.available 2015-12-04T11:17:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Shihadi, Nizar. ACHIEVING OPTIMAL SCHOOL CLIMATE. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2015, nr.5(85), pp. 108 - 111 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-85-2015/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/214
dc.description.abstract Development of optimal school climate is the basis of educational, social and moral work in school. Optimal educational climate in a school is a condition for learning and development of all those attending the educational establishment (pupils, teachers and parents). The school is responsible for the personal, cognitive, emotional, social and moral development of pupils. The educational team has the ability and commitment to promote an educational climate. Improvement of study achievements of pupils is related, as well as conditional, to optimal climate. "A climate in an educational establishment is a key factor that affects the creation of environment which develops personal security and sense of affiliation, value and mutual respect" [12]. en
dc.description.abstract Formarea unei atmosfere optimale în şcoala medie este baza lucrului educaţional, social şi moral în şcoală. Atmosfera educaţională în şcoală este o condiţie pentru instruirea şi dezvoltarea tuturor celor înrolați în instituţia educaţională (elevi, profesori şi părinţi). Şcoala poartă răspundere de condiţiile favorabile în dezvoltarea personală, cognitivă, emoţională, socialăşi morală a elevilor. Echipa de profesori are abilitatea şi angajamentul de a promova condiţii educaţionale favorabile. Îmbunătăţirea realizărilor elevilor la învăţătură este legatăşi condiţionată de climatul optim. „Atmosfera în instituţia educaţională este factorul-cheie care afectează crearea unui mediu ce dezvoltă securitatea personală şi sentimentul de afiliere, valoarea şi respectul reciproc" [12]
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject School Climate en
dc.subject education en
dc.subject violence en
dc.subject social values en
dc.subject educaţie en
dc.subject violenţă en
dc.title ACHIEVING OPTIMAL SCHOOL CLIMATE en
dc.title.alternative FORMAREA UNEI ATMOSFERE OPTIMALE ÎN ŞCOALĂ en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account