SUGESTII METODOLOGICE PRIVIND REZOLVAREA TESTULUI DE EVALUARE

Show simple item record

dc.contributor.author Șchiopu, Constantin
dc.date.accessioned 2015-12-04T11:05:39Z
dc.date.available 2015-12-04T11:05:39Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Șchiopu, C. SUGESTII METODOLOGICE PRIVIND REZOLVAREA TESTULUI DE EVALUARE. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2015, nr.5(85), pp. 99 - 103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/213
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-85-2015/
dc.description.abstract În articol este abordată problema evaluării succesului şcolar prin intermediul testului. Se insistă asupra mai multor erori care, de regulă, sunt comise de elevi în rezolvarea următoarelor tipuri de itemi: identificarea şi comentarea unui motiv literar atestat în operă; descifrarea/ comentarea semnificaţiei titlului în raport cu mesajul global al operei; interpretarea unei figuri de stil şi raportarea ei la altă figură de stil dintr-un al doilea text; comentarea mesajului global al operei prin raportarea lui la o afirmaţie anume; raportarea operei la un gen şi la o specie literară; comentarea rolului diferitelor părţi de vorbire; caracterizarea unui personaj literar. Totodată, sunt propuse mai multe sugestii cu privire la modul de rezolvare a itemilor în cauză în vederea lichidării llacunelor. en
dc.description.abstract In this article there is highlighted the assessment of school success by the mean of evaluation test. It is insisted on a couple of errors usually maken by the students when solving the following types of items: identifying and interpreting a literary motif attested in the literary work, commenting the overall message of the literary work by relating it to a specific statement, attributing the literary work to a specific litera ry specie and genre, describing the role of different parts of speech, characterizing a literary character. Moreover, there are suggested some ideas regarding the way of solving this items so that there would not be any shortcomings.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject test en
dc.subject evaluare en
dc.subject figură de stil en
dc.subject personaj en
dc.subject assessment en
dc.subject errors en
dc.subject item en
dc.title SUGESTII METODOLOGICE PRIVIND REZOLVAREA TESTULUI DE EVALUARE en
dc.title.alternative METHODOLOGICAL SUGGESTIONS REGARDIN G RESOLVING THE EVALUATION TEST en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account