dc.contributor.author |
Roșca, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-26T13:20:47Z |
|
dc.date.available |
2019-06-26T13:20:47Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
ROȘCA, M. Profilul psihologic al școlarului de vârstă mică care comunică eficient. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 9 (119), pp.310-318. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-9-119-2018/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2127 |
|
dc.description.abstract |
Capacitatea de a comunica rămâne a fi un subiect actual. Prin comunicare exprimăm ideile, sentimentele, valorile şi
necesităţile. Comunicarea este cea care facilitează constituirea relaţiilor interpersonale ale şcolarului de vârstă mică şi
încadrarea lui în societate. Atunci când şcolarul este învăţat să comunice eficient, lui i se oferă, de fapt, atributele şi
posibilitatea de a se dezvolta, de a creşte şi de a evolua. |
en |
dc.description.abstract |
The capacity of communication is an up-to-date topic. Through communication we can express our ideas, feelings,
values and needs. Communication facilitates the formation of interpersonal relationships of the beginning pupil and his
integration into society. When the beginning pupil is taughlt to efficiently communicate, he has actually attributes and the
possibilities to develop, to grow up and to evolve himself. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
capacitatea de a construi un dialog |
en |
dc.subject |
aptitudini comunicative |
en |
dc.subject |
psihopedagogie |
en |
dc.subject |
psihologia procesului de învăţământ |
en |
dc.subject |
the capacity to build a dialog |
en |
dc.title |
PROFILUL PSIHOLOGIC AL ȘCOLARULUI DE VÂRSTĂ MICĂ CARE COMUNICĂ EFICIENT |
en |
dc.title.alternative |
THE PSYCHOLOGICAL PROFILE OF THE BEGINNING PUPIL WHO CONDUCTS EFFICIENT COMMUNICATION |
en |
dc.type |
Article |
en |