dc.contributor.author |
Tolstaia, Svetlana |
|
dc.contributor.author |
Roșca, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-25T10:36:51Z |
|
dc.date.available |
2019-06-25T10:36:51Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
TOLSTAIA, S., ROŞCA, M. Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 9 (119), pp.278-281. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-9-119-2018/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2124 |
|
dc.description.abstract |
În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de
a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la
sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii
de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului. |
en |
dc.description.abstract |
Every child in the world is unique in its own way. Self-knowledge and self-appreciation of the Ego denotes the
child's ability to recognize its own qualities and shortcomings, or in other words, the ability to be self-aware, which
increases self-acceptance and good self-knowledge and self-esteem. Through communication, it is possible to improve
self-image and improve the interpersonal relationships of the child. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
copil |
en |
dc.subject |
comunicare |
en |
dc.subject |
autoapreciere |
en |
dc.subject |
relaţii interpersonale |
en |
dc.subject |
child |
en |
dc.subject |
communication |
en |
dc.subject |
interpersonal relationships |
en |
dc.title |
AUTOAPRECIEREA ŞI COMUNICAREA LA ŞCOLARII DE VÂRSTĂ MICĂ: ANALIZĂ COMPARATIVĂ |
en |
dc.title.alternative |
AUTHORIZATION AND COMMUNICATION TO LITTLE SCHOOLS: COMPARATIVE ANALYSIS |
en |
dc.type |
Article |
en |