dc.contributor.author |
Grosu, Oxana |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-24T13:05:06Z |
|
dc.date.available |
2019-06-24T13:05:06Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
GROSU, O. Implicarea memoriei în procesul de învățare la elevii de vârstă școlară mică. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 9 (119), pp.240-242. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-9-119-2018/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2121 |
|
dc.description.abstract |
Memoria este unul dintre procesele psihice care stau la baza procesului de învățare școlară. Învățarea este tratată în corelație
cu memoria, iar noile condiții în care este pus să acționeze elevul de vârstă școlară mică înaintează sarcini mult mai complexe,
producând schimbări importante ale memoriei. Fără procesele memoriei învățarea școlară este de neconceput, deoarece
memorarea, păstrarea, recunoașterea și reproducerea materialului studiat sunt condiții indispensabile în însușirea cunoștințelor
în școală. De aceea, dezvoltarea și optimizarea memoriei la elevii de vârstă școlară mică rămâne o preocupare importantă a
educației. Scopul studiului dat este de a determina specificul implicării memoriei în procesul de învățare la elevi. |
en |
dc.description.abstract |
Memory is one of the mental process considered the basis of learning. There is a strong correlation between memory
and learning, due to this fact the primary school children are to fulfil complex tasks and as a result, important changes are
made in their memory. Without the memory process, learning is inconceivable as the encoding, storage and recognition
of information is vital for learning acquisition process. Memory development and its improvement in primary school
children is a great concern of the education. The aim of this study is to determine the peculiarities of memory implication
at children for learning in primary school. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
memorie |
en |
dc.subject |
elevi |
en |
dc.subject |
învățare |
en |
dc.subject |
dezvoltare |
en |
dc.subject |
corelație |
en |
dc.subject |
cunoștințe |
en |
dc.subject |
memory |
en |
dc.subject |
school children |
en |
dc.subject |
learning |
en |
dc.subject |
development |
en |
dc.subject |
correlation |
en |
dc.subject |
knowledge |
en |
dc.title |
IMPLICAREA MEMORIEI ÎN PROCESUL DE ÎNVĂȚARE LA ELEVII DE VÂRSTĂ ȘCOLARĂ MICĂ |
en |
dc.title.alternative |
CHILDREN MEMORY IMPLICATION FOR LEARNING IN PRIMARY SCHOOL |
en |
dc.type |
Article |
en |