dc.contributor.author |
Reaboi, Viorica |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-03T11:59:18Z |
|
dc.date.available |
2015-12-03T11:59:18Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Reaboi. Viorica. ÎNVĂŢAREA AUTOREGLATĂ A STUDENŢILOR. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2015, nr.5(85), pp. 86 - 88 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-5-85-2015/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/211 |
|
dc.description.abstract |
Învăţarea autoreglată este un proces activ şi constructiv prin care studenţii îşi stabilesc scopuri ale învăţării în funcţie de care monitorizează, reglează şi controlează activitatea cognitivă, motivaţia şi comportamentul. Acest tip de învăţare încearcă să ofere explicaţii la două probleme majore: prima este legată de resursele motivaţionale ale studenţilor pentru învăţare, iar cea de-a doua vizează comportamentele specifice în care se concretizează învăţarea individuală a studenţilor. |
en |
dc.description.abstract |
L'apprentissage réglementé est un processus actif et constructif dans lequel les étudiants fixent leurs objectifs d'apprentissage basée sur ce moniteur, réglementer et de contrôler l'activité cognitive, la motivation et le comportement. Cet apprentissage a tenté d'expliquer deux problèmes majeurs: le premier est lié à la motivation des élèves pour les ressources d'apprentissage, et la deuxième concerne les comportements spécifiques qui sont reflétées dans l'apprentissage individuel des étudiants. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
ştiinţe ale educaţiei |
en |
dc.subject |
învăţare autoreglată |
en |
dc.subject |
metacogniţie |
en |
dc.subject |
l'enseignement des science |
en |
dc.subject |
la métacognition |
en |
dc.title |
ÎNVĂŢAREA AUTOREGLATĂ A STUDENŢILOR |
en |
dc.title.alternative |
ÉTUDIANTS D'APPRENTISSAGE AUTO-RÉGULÉ |
en |
dc.type |
Article |
en |