MARKETING POLITIC

Show simple item record

dc.contributor.author Solcan, Alexandru
dc.date.accessioned 2015-06-04T09:13:46Z
dc.date.available 2015-06-04T09:13:46Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/20
dc.description.abstract Acest curs urmăreşte iniţierea studenţilor în instrumentarul conceptual si problematica analizei si evaluării mecanismelor sociale care fundamentează opţiunile populaţiei pentru anumite teme, idei sau proiecte politice si guvernamentale, ca si a comunicării publice în context electoral, precum si a fenomenelor care determină dinamica raporturilor între guvernanţi si cetăţeni într-o societate democratică. en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject politica en_US
dc.title MARKETING POLITIC en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account