dc.contributor.author |
Maldur, Inga |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-02T12:01:45Z |
|
dc.date.available |
2015-12-02T12:01:45Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Maldur, Inga. FUNDAMENTĂRI TEORETICE PRIVIND EDUCAŢIA PERMANENTĂ. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2015, nr.5(85), pp.71 - 76.ISSN 1857-2103 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-5-85-2015/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/209 |
|
dc.description.abstract |
În articol este abordată problema privind educaţia permanentă ce reprezintă o acţiune continuă, durabilă, care joacă un rol deosebit în viaţa individului. Educaţia permanentă reprezintă un răspuns la provocările determinate de transformările rapide din lumea contemporană. Actualele mutaţii ale civilizaţiei se caracterizează prin intelectualizarea câmpului muncii, explozia cunoştinţelor şi printr-o schimbare permanentă a tuturor aspectelor culturii. |
en |
dc.description.abstract |
This article addressed the issue of lifelong learning, accepting
the term "lifelong learning" plays an important role in the life of the individual, representing a continuous action, sustainable. Lifelong learning is a response to the challenges posed by rapid changes in the contemporary world. The current civilization is characterized by mutations in the labor field intellectualization, the explosion of knowledge and permanent change all aspects of culture. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
educaţie permanentă |
en |
dc.subject |
formare continuă |
en |
dc.subject |
învăţare pe parcursul vieţi |
en |
dc.subject |
continuing education |
en |
dc.subject |
training |
en |
dc.title |
FUNDAMENTĂRI TEORETICE PRIVIND EDUCAŢIA PERMANENTĂ |
en |
dc.title.alternative |
THEORETICAL FOUNDATION FOR LIFELONG LEARNING |
en |
dc.type |
Article |
en |