ÎNVĂȚAREA INCIDENTALĂ ÎN ANALIZA APLICATĂ A COMPORTAMENTULUI PENTRU COPIII CU TULBURĂRI DIN SPECTRUL AUTIST

Show simple item record

dc.contributor.author Negru, Sabina
dc.date.accessioned 2019-06-05T12:28:04Z
dc.date.available 2019-06-05T12:28:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation NEGRU, S. Învățarea incidentală în analiza aplicată a comportamentului pentru copiii cu tulburări din spectru autist. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 9 (119), pp.54-57. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-119-2018/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2096
dc.description.abstract Copiii cu autism prezintă deficite semnificative în abilitățile de imitație, care împiedică dobândirea comportamentelor mai complexe și a socializării și, prin urmare, constituie o sarcină de bază a programelor de intervenție timpurie pentru copiii cu autism. În acest studiu am folosit Baseline Design la trei copii mici cu autism pentru a evalua beneficiile unei tehnici comportamentale naturaliste în programul „Imitarea cu obiecte”. Participanții și-au îmbunătățit abilitățile de imitație și au generalizat aceste abilități în medii noi. Aceste rez ultate oferă suport pentru eficientizarea unei intervenții comportamentale inedite la predarea imitației. en
dc.description.abstract Children with autism exhibit significant deficits in imitation skills which impede the acquisition of more complex behaviors and socialization, and are thus an important focus of early intervention programs for children with autism. This study used baseline design across three young children with autism to assess the benefit of a naturalistic behavioral technique for teaching object imitation. Participants improved their imitation skills and generalized these skills to new environments. These results provide support for the effectiveness of a incedental behavioral intervention for teaching imitation.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject autism en
dc.subject intervenție en
dc.subject comportament en
dc.subject comunicare socială en
dc.subject intervention en
dc.subject behavioral en
dc.subject social communication en
dc.subject copii cu autism en
dc.title ÎNVĂȚAREA INCIDENTALĂ ÎN ANALIZA APLICATĂ A COMPORTAMENTULUI PENTRU COPIII CU TULBURĂRI DIN SPECTRUL AUTIST en
dc.title.alternative INCIDENTAL LEARNING IN APPLIED BEHAVIOR ANALYSIS FOR CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account