dc.contributor.author |
Lupușor, Roxana-Monica |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-17T10:15:48Z |
|
dc.date.available |
2019-05-17T10:15:48Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
LUPUȘOR, Roxana - Monica. Integrarea copiilor cu autism în școlile de masă. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 5 (115), pp.145-148. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.5281/zenodo.7408681 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2068 |
|
dc.description.abstract |
Articolul debutează cu prezentarea unor aspecte teoretice privind tulburarea din spectrul autis muluiși integrarea copiilor cu autism, continuând cu descrierea diferitelor viziuni asupra integrării în diverse țări ale lumii. Totodată, sunt prezentate și beneficiile integrării copiilor cu autism rezultate în urma unor studii psihologice. |
en |
dc.description.abstract |
This article begins with the presentation of
the
theoretical aspects of autism spectrum disorders and
the
integration of children with autism, then
it continues to describe the different visions of integration in various countries.At the same time there are also presented the benefits of children integration that rezult from some psychological studies. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
copii cu autism |
en |
dc.subject |
integrare în școală |
en |
dc.subject |
beneficiile integrării copiilor cu autism |
en |
dc.title |
INTEGRAREA COPIILOR CU AUTISM ÎN ȘCOLILE DE MASĂ |
en |
dc.title.alternative |
INTEGRATION OF CHILDREN WITH AUTISM IN MAINSTREAM SCHOOLS |
en |
dc.type |
Article |
en |