INTEGRAREA COPIILOR CU AUTISM ÎN ȘCOLILE DE MASĂ

Show simple item record

dc.contributor.author Lupușor, Roxana-Monica
dc.date.accessioned 2019-05-17T10:15:48Z
dc.date.available 2019-05-17T10:15:48Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation LUPUȘOR, Roxana - Monica. Integrarea copiilor cu autism în școlile de masă. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 5 (115), pp.145-148. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri https://doi.org/10.5281/zenodo.7408681
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2068
dc.description.abstract Articolul debutează cu prezentarea unor aspecte teoretice privind tulburarea din spectrul autis muluiși integrarea copiilor cu autism, continuând cu descrierea diferitelor viziuni asupra integrării în diverse țări ale lumii. Totodată, sunt prezentate și beneficiile integrării copiilor cu autism rezultate în urma unor studii psihologice. en
dc.description.abstract This article begins with the presentation of the theoretical aspects of autism spectrum disorders and the integration of children with autism, then it continues to describe the different visions of integration in various countries.At the same time there are also presented the benefits of children integration that rezult from some psychological studies.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject copii cu autism en
dc.subject integrare în școală en
dc.subject beneficiile integrării copiilor cu autism en
dc.title INTEGRAREA COPIILOR CU AUTISM ÎN ȘCOLILE DE MASĂ en
dc.title.alternative INTEGRATION OF CHILDREN WITH AUTISM IN MAINSTREAM SCHOOLS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account