dc.contributor.author |
Sîrghi, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-16T10:55:46Z |
|
dc.date.available |
2019-05-16T10:55:46Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
SÎRGHI, A. Demersuri psihopedagogice ale învăţării la adulţi. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 5 (115), pp.88-93. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-5-115-2018/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2062 |
|
dc.description.abstract |
Astăzi,în condiţiile economiei postindustriale, informatizării şi globalizării tuturor sferelor de activitate a omului, problema educaţiei adulţilor a căpătat valenţe şi perspective noi.
Învăţământul pentru adulţi este o componentă importantă a învăţării permanente, deoarece cunoştinţele, competenţele şi atitudinile dobândite în perioada copilăriei şi a adolescenţei în familie, la şcoală, în timpul formării profesionale sau în universitate nu vor dura toată viaţa.De asemenea,această recunoaştere „totală” –sub aspect social, economic, politic, educaţional,antropologic etc. –a fost determinată
atât de cantitatea și calitatea impunătoare a raţionamentelor şi polemicilor ştiinţifice, de praxisul andragogic activ din ultima perioadă,cât şi de evoluţia propriu-zisă a omului şi
a umanităţii, a economiei și a societăţii,a unor realităţi transcendente, precum timpul, spaţiul, viteza, consistenţa. |
en |
dc.description.abstract |
Nowadays in the context of the post
-
industrial economy, computerizati
on and globalization of all spheres of human
activity, the issue of adult education gained new values and perspectives.
Adult education is an important component of
lifelong learning because the knowledge, skills and attitudes acquired during childhood and
adolescence in the family,
at school, during trainings
or at university will not last a lifetime.
Also this "total" recognition
,
i.e.
social, economic,
political, educational, anthropological, etc.
,
was determined both by the
impressive
quantity and quali
ty of
the
scientific
reasoning and polemics, by the active andragogical practice during the last period, and by the actual evolution of man
and humanity, of the economy and of society, of transcendent
realities, such as time, space
, speed, consistency. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
educația adulților |
en |
dc.subject |
ducație continuă |
en |
dc.subject |
cunoștințe |
en |
dc.subject |
priceperi |
en |
dc.subject |
atitudini |
en |
dc.subject |
competențe |
en |
dc.subject |
pedagogie |
en |
dc.subject |
andragogie |
en |
dc.subject |
adult education |
en |
dc.subject |
continuing education |
en |
dc.subject |
knowledge |
en |
dc.subject |
skills |
en |
dc.subject |
attitudes |
en |
dc.subject |
pedagogy |
en |
dc.subject |
andragogy |
en |
dc.title |
DEMERSURI PSIHOPEDAGOGICE ALE ÎNVĂŢĂRII LA ADULŢI |
en |
dc.title.alternative |
THE PSYCHOPEDOGOGICAL APPROACHES OF ADULTS EDUCATION |
en |
dc.type |
Article |
en |