DEMERSURI PSIHOPEDAGOGICE ALE ÎNVĂŢĂRII LA ADULŢI

Show simple item record

dc.contributor.author Sîrghi, Angela
dc.date.accessioned 2019-05-16T10:55:46Z
dc.date.available 2019-05-16T10:55:46Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation SÎRGHI, A. Demersuri psihopedagogice ale învăţării la adulţi. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 5 (115), pp.88-93. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-115-2018/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2062
dc.description.abstract Astăzi,în condiţiile economiei postindustriale, informatizării şi globalizării tuturor sferelor de activitate a omului, problema educaţiei adulţilor a căpătat valenţe şi perspective noi. Învăţământul pentru adulţi este o componentă importantă a învăţării permanente, deoarece cunoştinţele, competenţele şi atitudinile dobândite în perioada copilăriei şi a adolescenţei în familie, la şcoală, în timpul formării profesionale sau în universitate nu vor dura toată viaţa.De asemenea,această recunoaştere „totală” –sub aspect social, economic, politic, educaţional,antropologic etc. –a fost determinată atât de cantitatea și calitatea impunătoare a raţionamentelor şi polemicilor ştiinţifice, de praxisul andragogic activ din ultima perioadă,cât şi de evoluţia propriu-zisă a omului şi a umanităţii, a economiei și a societăţii,a unor realităţi transcendente, precum timpul, spaţiul, viteza, consistenţa. en
dc.description.abstract Nowadays in the context of the post - industrial economy, computerizati on and globalization of all spheres of human activity, the issue of adult education gained new values and perspectives. Adult education is an important component of lifelong learning because the knowledge, skills and attitudes acquired during childhood and adolescence in the family, at school, during trainings or at university will not last a lifetime. Also this "total" recognition , i.e. social, economic, political, educational, anthropological, etc. , was determined both by the impressive quantity and quali ty of the scientific reasoning and polemics, by the active andragogical practice during the last period, and by the actual evolution of man and humanity, of the economy and of society, of transcendent realities, such as time, space , speed, consistency.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject educația adulților en
dc.subject ducație continuă en
dc.subject cunoștințe en
dc.subject priceperi en
dc.subject atitudini en
dc.subject competențe en
dc.subject pedagogie en
dc.subject andragogie en
dc.subject adult education en
dc.subject continuing education en
dc.subject knowledge en
dc.subject skills en
dc.subject attitudes en
dc.subject pedagogy en
dc.subject andragogy en
dc.title DEMERSURI PSIHOPEDAGOGICE ALE ÎNVĂŢĂRII LA ADULŢI en
dc.title.alternative THE PSYCHOPEDOGOGICAL APPROACHES OF ADULTS EDUCATION en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account