CONCE P TUALIZAREA FORMĂRII ORIENTĂRILOR VALORICE LA STUDENȚI PRIN ARTA COREGRAFICĂ: ABORDARE FILOSOFICĂ , CULTUROLOGICĂ Ș I SOCIOLOGICĂ

Show simple item record

dc.contributor.author Dohotaru, Maia
dc.date.accessioned 2019-05-15T13:42:37Z
dc.date.available 2019-05-15T13:42:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation DOHOTARU, M. Conceptualizarea formării orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică: abordare filosofică, culturologică și sociologică. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 5 (115), pp.77-82. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-115-2018/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2060
dc.description.abstract În articol este abordată problema privind formarea orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică din perspectivă filosofică , culturologică și sociologică. Arta coregrafică,fiind una sintetică care îmbină mișcarea, muzica și dramaturgia, dispune de valențe și oportunități educative de influ ență asupra cadrului valoric al studentului. În acest sens, filosofia dansului permite utilizarea legităților generale de dezvoltare a societății pentru crearea și analiza diverselor aspecte ale dansului,pentru a dezvălui relația acestui fenomen cu alte categorii de valori umane.Totodată, demersul filosofic, culturologicși sociologic cu referire la formarea orientărilor valorice la studenți va fi analizat din mai multe perspective: fenomenologică, metafizică, rațională, empirică etc. en
dc.description.abstract This article deals with the question of values of student orientation through choreographic art from a philosophical , cultorologycal and sociological perspective. Choreographic art, being a synthetic one that combines movement, music and dramaturgy, has educational valences and educational opportunities to influence the value framework of the student. In this sense, the philosophy of dance allows the use of general laws of the society for the creation and analysis of different aspects of dance to reveal the relationship of this phenomenon with the old human values. At the same time, the sociological, cultorologycal and philosophical approach with reference to the formation of value orientations for students will be analyzed from several perspectives: phenomenological, metaphysical, rational, empirical, etc.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject artă coregrafică en
dc.subject dans en
dc.subject valori estetice en
dc.subject filosofie en
dc.subject estetică en
dc.subject sociologie en
dc.subject culturologie en
dc.subject choreographic art en
dc.subject philosophy en
dc.subject aesthetics en
dc.subject cultorology en
dc.title CONCE P TUALIZAREA FORMĂRII ORIENTĂRILOR VALORICE LA STUDENȚI PRIN ARTA COREGRAFICĂ: ABORDARE FILOSOFICĂ , CULTUROLOGICĂ Ș I SOCIOLOGICĂ en
dc.title.alternative CONCEPTUALIZATION OF THE VALIDARY ORIENTATION FOR THE STUDENTS THROUGH COREGRAPHIC ART: PHILOSOPHICAL , CULTOROLOGYCAL AND SOC IOLOGICAL APPROACH ES en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account