SPECIFICUL STRUCTURII PERSONALITĂŢII CADRULUI DIDACTIC: ABORDĂRI TEORETICE

Show simple item record

dc.contributor.author Savva, Marianna
dc.date.accessioned 2019-05-15T13:30:55Z
dc.date.available 2019-05-15T13:30:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation SAVVA, M. Specificul structurii personalităţii cadrului didactic:abordări teoretice. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 5 (115), pp.67-76. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-115-2018/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2059
dc.description.abstract In acest articol facem referire la specificul structurii personalităţii cadrului didactic, având ca temei realizarea ulterioară a unui experiment pedagogic ce va avea ca scop identificarea elevilor care au predispoziţie către profesia didactică sau poate chiar şi vocaţie pedagogică. Totodată, vom menţiona acele structuri ale personalităţii, care sunt specifice cadrului didactic, şi anume: competenţele specifice, aptitudinile pedagogice, vocaţia pedagogică, măiestria pedagogic. en
dc.description.abstract In this article we refer to the specifics of the personality structure of the teacher, on the basis of the subsequent realization of a pedagogical experiment that will aim at the identification ofpupils who are predisposed to the didactic profession or even to a pedagogical vocation. At the same time we will mention those personality structures that are specificto the teacher, namely, the specific competences, the pedagogical skills, the pedagogical vocation, the pedagogical mastery.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject cadre didactice en
dc.subject competenţele specifice en
dc.subject aptitudini pedagogice en
dc.subject vocaţie pedagogică en
dc.subject teacher en
dc.subject specific skills en
dc.subject pedagogical skills en
dc.subject pedagogical vocation en
dc.title SPECIFICUL STRUCTURII PERSONALITĂŢII CADRULUI DIDACTIC: ABORDĂRI TEORETICE en
dc.title.alternative THE SPECIFIC S OF TH E PERSONALITY STRUCTURE OF THE TEACHER: THEORETICAL APPROACHES en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account