ANALIZA CONTEXTULUI ȘI OPORTUNITĂȚI DE INTEGRARE A EDUCAȚIEI DE GEN ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL TEHNIC DIN REPUBLICA MOLDOVA

Show simple item record

dc.contributor.author Ganea, Eugenia
dc.date.accessioned 2019-05-15T09:36:27Z
dc.date.available 2019-05-15T09:36:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation GANEA, E. Analiza contextului și oportunitățide integrare a educației de gen în învățământul profesional tehnic din Republica Moldova. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 5 (115), pp.24-27. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-115-2018/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/2055
dc.description.abstract În cadrul prezentei cercetări, am studiat atât contextul social existent în Republica Moldova, cât și cadrul normativ aferent oportunității ce ține de integrarea educației de gen în sistemul de învățământ profesional tehnic. Metodologia este bazată pe analiza la nivel meta (norme sociale), macro (politici), meso (instituții) și micro (beneficiari). Această metodologie este în special potrivită pentru analiza integrării educației de gen în învățământul profesional tehnic, deoarece abordează un sector anume și oferă o privire multidimensională asupra situației din acest sector. en
dc.description.abstract As part of the present research, we studied both the existing social context in the Republic of Moldova and the normative framework related to the opportunity to mainstream gender education into the technical vocational education system. The methodology is based on meta (social norms), macro (politics), meso (institutions) and micro (beneficiaries)analysis. This methodology is particularly relevant for conducting analysis for mainstreaming gender education into the technical vocational education system, since it addresses a specific sector and provides a multi-dimensional analysis of the situation in this sector.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject educație de gen en
dc.subject prejudecăți de gen en
dc.subject curriculum ascun en
dc.subject analiză en
dc.subject gender education en
dc.subject gender bias en
dc.subject hidden curricula en
dc.subject analysis en
dc.title ANALIZA CONTEXTULUI ȘI OPORTUNITĂȚI DE INTEGRARE A EDUCAȚIEI DE GEN ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL TEHNIC DIN REPUBLICA MOLDOVA en
dc.title.alternative ANALYSIS OF BACKGROUND AND OPPORTUNITIES FOR GENDER EDUCATION IN TECHNICAL VOCATIONAL EDUCATION IN THE REPUBLIC OF MOLDOVA en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account