POSTMODERNITATEA ÎN EDUCAŢIE

Show simple item record

dc.contributor.author Guțu, Vladimir
dc.date.accessioned 2015-11-30T11:34:28Z
dc.date.available 2015-11-30T11:34:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Guțu, Vladimir. POSTMODERNITATEA ÎN EDUCAŢIE. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2015, nr.5(85), pp.3 - 7 ISSN 1857-2103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-85-2015/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/203
dc.description.abstract În articol este abordată problema postmodernităţii în educaţie în contextul priorităţii laturii umane a educaţiei, lansării paradigmei curriculumului, promovării interdisciplinarităţii şi transdisciplinarităţii, redimensionării finalităţilor educaţiei, având competenţe ca un nou cadru de referinţă. Totodată, sunt analizate şi alte caracteristici ale postmodernităţii în educaţie din perspective filosofică, psihologicăşi pedagogică. en
dc.description.abstract In this article is approached the issue of postmodernity in education in the context of human side of education precedence, curriculum paradigm launch, promotion of interdisciplinarity and transdisciplinarity, resizing the aims of education, with competences as a new frame of reference. Yet there are analyzed other characteristics of postmodernity in education from the philosophical, psychological and pedagogical perspectives.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject competenţe en
dc.subject umanizare en
dc.subject paradigm en
dc.subject student-centered teaching en
dc.title POSTMODERNITATEA ÎN EDUCAŢIE en
dc.title.alternative POSTMODERNITY IN EDUCATION en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account