ELEMENTE NEINSPIRATE ALE ORALITĂŢII ÎN TEXTUL PUBLICISTIC

Show simple item record

dc.contributor.author Molea, Viorica
dc.date.accessioned 2019-02-11T13:59:47Z
dc.date.available 2019-02-11T13:59:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation MOLEA, V. Elemente neinspirate ale oralităţii în textul publicistic. In: Limba Română. 2018, nr.3-4, pp.93-100 . ISSN 0235-9111. en
dc.identifier.issn 0235-9111
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1955
dc.description.abstract Prin prezența elementelor orale verbale în textul publicistic sunt obținute multiple valențe și nuanțe semantico-expresive, presupunând un impact esențial asupra cititorului. Oralitatea reprezintă o prețioasă sursă pentru toți cei care vor să aducă textul publicistic mai aproape de înțelegerea, percepția omului mediu, captivându-l și atrăgându-l de partea lor. en
dc.language.iso ro en
dc.subject text publicistic en
dc.subject limbaj oral en
dc.subject limbaj vulgar en
dc.subject rusisme en
dc.subject lexicul vulgar en
dc.title ELEMENTE NEINSPIRATE ALE ORALITĂŢII ÎN TEXTUL PUBLICISTIC en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account