MANAGEMENTUL TIMPULUI ÎN TEORIA ȘI PRACTICA EDUCAȚIONALĂ

Show simple item record

dc.contributor.author Reaboi, Viorica
dc.date.accessioned 2019-01-14T10:13:49Z
dc.date.available 2019-01-14T10:13:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation REABOI, V. Managementul timpului în teoria și practica educațională. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2017, nr. 9 (109), pp.179-184. ISSN 1857-2103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.issn
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1925
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-109-2017/
dc.description.abstract Managementul timpului reprezintă totalitatea activităților prin care etapele din proiect sunt finalizate conform graficului: definirea, ordonarea, estimarea duratelor, planificarea, urmărirea și controlul. Managementul timpului este abordat ca optimizare a proiectării și planificării propriilor activități prin stabilirea de obiective, care funcționează în favoarea atingerii scopului stabilit, prin planificarea și prioritizarea sarcinilor de scurtă și de lungă durată. Dezvoltarea la studenți a unor abilități de control al propriului lor comportament de studiu necesită cunoștințe și abilități cu privire la procesele și mecanismele care au un rol nemijlocit în managementul personal al activității de învățare – componentă esențială a managementului timpului. en
dc.description.abstract La gestion du temps est le total des activités à travers lesquelles les phases du projet sont complétées selon le calendrier: définition, commande, estimation de la durée, planification, suivi et contrôle. La gestion du temps est considérée comme l'optimisation de la projection et de la planification de vos propres activités en établissant des objectifs qui favorisent l'atteinte de l'objectif établi en planifiant et en priorisant les tâches à court et à long terme. Développer les compétences des élèves pour contrôler leur propre comportement d'apprentissage nécessite des connaissances et des compétences sur les processus et les mécanismes qui jouent un rôle direct dans la gestion personnelle de l'activité d'apprentissage en tant que composante essentielle de la gestion du temps.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject științe ale educației en
dc.subject planificare en
dc.subject învățare autoreglată en
dc.subject managementul timpului en
dc.title MANAGEMENTUL TIMPULUI ÎN TEORIA ȘI PRACTICA EDUCAȚIONALĂ en
dc.title.alternative GESTION DU TEMPS EN THÉORIE ET PRATIQUE ÉDUCATIVES en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account