PARTICULARITĂŢILE ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE PRIVIND INCLUZIUNEA COPIILOR CU CES ÎN MEDIUL ȘCOLAR

Show simple item record

dc.contributor.author Darii, Ludmila
dc.date.accessioned 2019-01-11T12:52:05Z
dc.date.available 2019-01-11T12:52:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation DARII, L. Particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu ces în mediul școlar. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2017, nr. 9 (109), pp.156-163. ISSN 1857-2103 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-109-2017/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1921
dc.description.abstract În articol sunt prezentate unele abordări teoretice şi aspecte praxiologice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar, particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar, fiind prezentate şi unele strategii didactice care pot fi utilizate de cadrul didactic în procesul instructiv-educativ. en
dc.description.abstract The article presents some theoretical approaches and praxisological aspects regarding the inclusion of children with ESCs in the school environment for children; the peculiarities of teachers' activity on the inclusion of children in the school environment; there are also some didactic strategies that can be used by the teacher in the educational instructive process.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject cadre didactice en
dc.subject elevi cu CES en
dc.subject incluziune en
dc.subject strategii didactice en
dc.title PARTICULARITĂŢILE ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE PRIVIND INCLUZIUNEA COPIILOR CU CES ÎN MEDIUL ȘCOLAR en
dc.title.alternative THE PARTICULARITIES OF THE TEACHING ACTIVITY ON THE INCLUSION OF CHILDREN WITH CES IN THE SCHOOL en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account