PARTICULARITĂȚILE PEDAGOGICE ALE FORMĂRII ORIENTĂRILOR VALORICE LA STUDENȚI PRIN ARTA COREGRAFICĂ

Show simple item record

dc.contributor.author Dohotaru, Maia
dc.date.accessioned 2019-01-10T13:39:54Z
dc.date.available 2019-01-10T13:39:54Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation DOHOTARU, M. Particularitățile pedagogice ale formării orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2017, nr. 9 (109), pp.139-144. ISSN 1857-2103. en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-9-109-2017/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1920
dc.description.abstract În articol este abordată problema privind formarea orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică din diferite perspective: general-pedagogică, teleologică și metodologică. În plan general-pedagogic, formarea orientărilor valorice se analizează din perspectiva educației umaniste, în plan teleologic – din perspectiva finalităților educaționale, în plan metodologic – din perspectiva noilor educații și strategiilor educaționale: de formare a conștiinței, de organizare a acțiunii educative, de stimulare. en
dc.description.abstract The article deals with the problem of forming value orientations for students through choreographic art from different perspectives: general-pedagogical, teleological and methodological. In the general pedagogy, the formation of value orientations is analyzed from the perspective of humanistic education, from a teleological point of view – from the perspective of the educational endings, from a methodological point of view from the perspective of the new educational and educational strategies: formation of the consciousness of organizing the educational, stimulating action
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject axiologie en
dc.subject valori estetice en
dc.subject strategii educative en
dc.subject orientări estetice en
dc.title PARTICULARITĂȚILE PEDAGOGICE ALE FORMĂRII ORIENTĂRILOR VALORICE LA STUDENȚI PRIN ARTA COREGRAFICĂ en
dc.title.alternative THE PEDAGOGICAL PARTICULARITIES OF THE VALUATION OF VALID ORIENTATIONS IN STUDENTS BY COREGRAPHIC ART en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account