dc.contributor.author |
Dohotaru, Maia |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-10T13:39:54Z |
|
dc.date.available |
2019-01-10T13:39:54Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
DOHOTARU, M. Particularitățile pedagogice ale formării orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2017, nr. 9 (109), pp.139-144. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-9-109-2017/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1920 |
|
dc.description.abstract |
În articol este abordată problema privind formarea orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică din diferite
perspective: general-pedagogică, teleologică și metodologică. În plan general-pedagogic, formarea orientărilor valorice
se analizează din perspectiva educației umaniste, în plan teleologic – din perspectiva finalităților educaționale, în plan metodologic – din perspectiva noilor educații și strategiilor educaționale: de formare a conștiinței, de organizare a
acțiunii educative, de stimulare. |
en |
dc.description.abstract |
The article deals with the problem of forming value orientations for students through choreographic art from different
perspectives: general-pedagogical, teleological and methodological. In the general pedagogy, the formation of value
orientations is analyzed from the perspective of humanistic education, from a teleological point of view – from the
perspective of the educational endings, from a methodological point of view from the perspective of the new educational
and educational strategies: formation of the consciousness of organizing the educational, stimulating action |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
axiologie |
en |
dc.subject |
valori estetice |
en |
dc.subject |
strategii educative |
en |
dc.subject |
orientări estetice |
en |
dc.title |
PARTICULARITĂȚILE PEDAGOGICE ALE FORMĂRII ORIENTĂRILOR VALORICE LA STUDENȚI PRIN ARTA COREGRAFICĂ |
en |
dc.title.alternative |
THE PEDAGOGICAL PARTICULARITIES OF THE VALUATION OF VALID ORIENTATIONS IN STUDENTS BY COREGRAPHIC ART |
en |
dc.type |
Article |
en |