dc.contributor.author |
Repida, Tatiana |
|
dc.contributor.author |
Paiu, Mihail |
|
dc.contributor.author |
Țurcanu, Carolina |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-10T10:23:52Z |
|
dc.date.available |
2019-01-10T10:23:52Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
REpida, T., Paiu, M., Țurcanu, C. organizarea procesului didactic în şcoala superioară din perspectiva conexiunii şi continuităţii metodologiei de predare-învăţare.In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2017, nr. 9 (109), pp.62-74. ISSN 1857-2103. |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-9-109-2017/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1914 |
|
dc.description.abstract |
În articol sunt analizate opiniile studenţilor privind procesul de instruire în învăţământul superior, referitor la metodologia
predării-învăţării. Studiul realizat empiric denotă că continuitatea în aplicarea metodologiei didactice constă în
conștientizarea de către cadrele didactice a caracterului dinamic al metodologiei instruirii: diversificarea și combinarea strategiilor didactice în raport cu profilul de pregătire a specialiștilor, finalitățile/competențele, conținuturile, caracteristicile
individuale ale studentului, experiențele acumulate, condițiile în care se desfășoară procesul educațional. |
en |
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
evaluare |
en |
dc.subject |
metode de instruire |
en |
dc.subject |
conexiune |
en |
dc.subject |
strategii didactice |
en |
dc.subject |
metodologie didactică |
en |
dc.subject |
învăţare |
en |
dc.title |
ORGANIZAREA PROCESULUI DIDACTIC ÎN ŞCOALA SUPERIOARĂ DIN PERSPECTIVA CONEXIUNII ŞI CONTINUITĂŢII METODOLOGIEI DE PREDARE-ÎNVĂŢARE |
en |
dc.title.alternative |
ORGANIZATION OF THE TEACHING PROCESS IN SUPERIOR SCHOOL IN THE PERSPECTIVE OF CONNECTION AND CONTINUITY OF THE TEACHING-LEARNING METHODOLOGY |
en |
dc.type |
Article |
en |