ABORDARE DIDACTICĂ A ERORILOR ÎN INTERPRETAREA CONSECUTIVĂ

Show simple item record

dc.contributor.author Sîtnic, Ina
dc.date.accessioned 2018-11-12T11:21:39Z
dc.date.available 2018-11-12T11:21:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation SÎTNIC, Ina (2017). Abordare didactică a erorilor în interpretarea consecutive. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe umistice: Istorie. Filosofie. Filologie. Revistă științifică, nr.10 (110), pp. 36 -45. ISSN 1811-2668 en
dc.identifier.issn 1811-2668
dc.identifier.uri tudiamsu.eu/nr-10-110-2017/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1852
dc.description.abstract În articol este examinată problema privind erorile comise de către studenții anului III de studii din cadrul Departamentului Traducere, Interpretare și Lingvistică Aplicată al USM la orele de interpretare consecutivă. Analiza este efectuată în baza exemplelor selectate din traducerea la vedere și consecutivă din limba engleză în limba română,reunind tipologiile existente ale erorilor de traducere pe exemplul greșelilor de limbă, erorilor lingvistice de traducere, erorilor semantico-pragmatice și extralingvistice, analizând cauzele comiterii acestora și necesitatea remedierii lor. en
dc.description.abstract The article examines the problem of translation errors made by third year students at the Department of Translation, Interpretation and Applied Linguistics, Moldova State University, during classes of consecutive interpreting, based on examples drawn from sight translation and consecutive interpreting from English into Romanian. We intend to focus on an extended typology that comprises translation mistakes, linguistic errors, semantic-pragmatic errors, extralinguistic errors, aiming at analysing their causes and the need to correct and avoid them
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject interpretare consecutivă en
dc.subject traducere la vedere en
dc.subject erori de traducere en
dc.subject abordare didactică en
dc.subject consecutive interpreting en
dc.subject interpreter training en
dc.subject translation errors en
dc.title ABORDARE DIDACTICĂ A ERORILOR ÎN INTERPRETAREA CONSECUTIVĂ en
dc.title.alternative A DIDACTIC APPROACH TO ERRORS IN CONSECUTIVE INTERPRETING en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account