Browsing 4. Publicaţii didactice şi metodice by Issue Date

Browsing 4. Publicaţii didactice şi metodice by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • Bulat, Veronica (CEP USM, 2022)
    Disciplina „Cercetări şi analiză de piaţă” participă la formarea competenţelor generice şi specifice ale personalităţii integre în domeniul marketingului pentru a corespunde cerinţelor actuale şi de perspectivă ale ...
  • Mulic, Andrei; Ștefaniuc, Olga; Ulian, Galina; Filip, Angela; Gherjavca, Svetlana; Gheorghiţa, Eugenia; Bruma, Inesa (CEP USM, 2022)
    Domeniul de formare profesională „Finanţe şi Bănci” are drept scop fundamental pregătirea viitorilor specialişti în sfera financiarbancară. Realizarea acestui obiectiv ţine de necesităţile societăţii contemporane în ...
  • Шестаковская, Анжела (CEP USM, 2022)
    Финансовый менеджмент как научная дисциплина представляет собой систему теоретических знаний, концепций, моделей и разработанных на их основе прикладных методов, приемов, инструментов, применяемых в процессе ...
  • Bulat, Veronica (CEP USM, 2022)
    Disciplina ,,Logistica comerțului exterior’’ este prevăzută în planul de învăţământ, Ciclul I, Licență, la specialităţile ,,Marketing și logistică’’, cu frecvenţă (ZI) și frecvență redusă (FR), făcând parte din pregătirea ...
  • Hămuraru, Maria; Bulat, Veronica (CEP USM, 2022)
    Disciplinele programului de master „Studii în marketing” utilizează preponderent, în procesul didactic, metodei PBL care oferă posibilitatea masteranzilor de a-și demonstra abilitățile, capacitățile de soluționare ...
  • Zaharco, Silvia (CEP USM, 2023)
    Analiza economico-financiară prin metodologia, procedeele şi tehnicile specifice de care dispune evaluează starea diferitelor procese şi fenomene, descoperă structura acestora, stabileşte relaţiile de cauzalitate, factorii ...
  • Corețchi, Boris; Bulat, Veronica (CEP USM, 2023)
    Actualmente, la nivel fundamental, „Logistica și Supply Chain Management” sau „managementul lanțului de aprovizionare” (SCM) constă în gestionarea fluxului de mărfuri, date și finanțe referitoare la un produs sau serviciu, ...
  • Zaharco, Silvia (Editura USM, 2023)
    Conținutul lucrării se concentrează pe procedeele și instrumentele specifice utilizate în evaluarea activității economico-financiare a entității, în special pe analiza activității de marketing, a eficienței utilizării ...
  • Unknown author (CEP USM, 2024)
    Educaţia antreprenorială reprezintă dezvoltarea spiritului antreprenorial prin educaţie formală şi nonformală pe tot parcursul vieţii, axată pe formarea de cunoştinţe, abilităţi şi competenţe de inovare, creativitate ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account