dc.contributor.author |
Marin, Constantin |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-20T14:17:05Z |
|
dc.date.available |
2018-02-20T14:17:05Z |
|
dc.date.issued |
1998 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1646 |
|
dc.description.abstract |
Instituţionalizarea reprezintă procesul în care se stabileşte modelul de comportament uman, acesta constând “dintr-o interacţiune socială structurală într-un cadru de valori relevante”.
Prezentul studiu furnizează o introducere coerentă în teoria comunicării instituţionale, aspectele fundamentale ale căreia au fost elaborate de o serie de experţi în materie comunicaţională din S.U.A., Franţa, Marea Britanie, Italia, Spania, Germania, Austria etc. Fenomenul comunicaţional instituţional este examinat în contextul concepţiilor despre instituţionalizarea socială, societatea civilă şi al teoriilor despre comunicare în general. Lucrarea abordează tipologia comunicării instituţiuonale şi problematica ce ţine de imaginea instituţională, relevă mecanismele şi instrumentarul tipic acestei sfere de comunicare publică. |
en |
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
Centrul Tehnologii Informaţionale al FJŞC, C.C.R.E. “Presa” |
en |
dc.subject |
Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES |
en |
dc.subject |
comunicare instituțională |
en |
dc.subject |
imagine instituțională |
en |
dc.subject |
relații cu publicul |
en |
dc.subject |
comunicare instituțională internă |
en |
dc.subject |
comunicare instituțională internațională |
en |
dc.subject |
lobbying |
en |
dc.title |
COMUNICAREA INSTITUȚIONALĂ |
en |
dc.type |
Book |
en |