Browsing 4. Publicaţii didactice şi metodice by Title

Browsing 4. Publicaţii didactice şi metodice by Title

Sort by: Order: Results:

  • Bulgaru, Oleg (CEP USM, 2018)
    Acest suport de curs va contribui la cunoașterea elementelor de statistică descriptivă și la interpretarea lor, va permite tuturor absolvenților de profil să finalizeze studii și cercetări sociologice ...
  • Bulgaru, Maria; Milicenco, Stela (CEP USM, 2010)
    Lucrarea include planurile de învăţământ şi programele analitice la specialitatea de asistenţă socială (licenţă) cu opţiunile: Asistenţa socială a familieişi copilului în situaţie de riscşi Asistenţa socială a persoanelor ...
  • Șaitan, Viorica (CEP USM, 2023)
    Cursul Cultura comunicării interpersonale și organizaționale este un curs teoretic, dar cu numeroase aplicații practice, care abordează fenomenul comunicării, în general, și pe cele ale comunicării interpersonale și ...
  • Unknown author (CEP USM, 2022)
    CURRICULUM DE BAZĂ: competențe pentru învățarea și educația adulților este un document de pionierat pentru Republica Moldova, precum și un document de politici educaționale.
  • Bragaru, Tudor (CEP USM, 2017)
    Datorită supraîncărcării informaţionale, erodării rapide a cunoştinţelor, prezentul şi viitorul instruirii universitare se preconizează a fi, în temei, digital, sub formă de mobile (m-learning) sau electronic (e-learning), ...
  • Goraș-Postică, Viorica; Ciorbă, Constatin; Gherasim, Cristina; State, Daniela; Darii, Ludmila (CEP USM, 2022)
    Lucrarea de faţă se adresează studenţilor de la facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială, specialitățile „Pedagogie în învăţământul primar şi limba engleză” (cursuri de zi), „Pedagogie ...
  • Goraș-Postică, Viorica; Ciorbă, Constatin; Darii, Ludmila (CEP USM, 2022)
    Lucrarea de faţă se adresează studenţilor de la facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială, specialitățile „Pedagogie în învăţământul primar şi limba engleză” (cursuri de zi), „Pedagogie ...
  • Unknown author (CEP USM, 2020)
    Prezenta lucrare este destinată masteranzilor şi este elaborată în concordanţă cu prevederile Cadrului de referinţă al curriculumului universitar şi cu Curricula Programului de masterat Formarea formatorilor. Lucrarea ...
  • Pravițchi, Galina (CEP USM, 2022)
    Disciplina Introducere în psihologie face parte din programul de învăţământ, fiind importantă prin implicaţiile ei directe în acest proces, totodată fiind impusă de necesităţile practicii profesionale de zi cu zi. Prin ...
  • Cerlat, Raisa (CEP USM, 2021)
    Cursul Istoria Psihologiei, destinat studenților anului I, Ciclul I, Licență, are drept scop prezentarea evoluției în timp a psihologiei ca disciplină independentă. Cunoașterea istoriei psihologiei conferă sens originilor, ...
  • Cheianu-Andrei, Diana; Chira, Aliona; Cioinac, Nionela (CEP USM, 2022)
    Lucrarea Metodologia cercetării sociale a fost elaborată cu scopul de a contribui la înțelegerea particularităților de abordare a fenomenelor sociale. Prin analizele complexe, autorii invită la meditare asupra esenței, ...
  • Oceretnîi, Anastasia; Bulgaru, Oleg; Chira, Aliona (CEP USM, 2022)
    Ghidul metodic „Monitorizare și evaluare în domeniul social în bază de evidențe” este elaborat pentru a asigura procesul de predare-instruire-evaluare în cadrul disciplinei cu același titlu. Disciplina respectivă a fost ...
  • Butnari, Nadejda (CEP USM, 2017)
    Oportunitatea disciplinei academice Noile educaţii derivă din necesitatea eficientizării competenţelor profesionale privind formarea şi dezvoltarea capacităţilor de rezolvare a problemelor declanşate în variate domenii ...
  • Mocanu, Viorica (CEP USM, 2023)
    Suportul didactic oferit prin acest Caiet de sarcini reprezintă un ghid destinat: - studenților de la alte facultăți care studiază disciplina Psihologie; - studenților de la alte facultăți care își construiesc cariera ...
  • Paladi, Aliona (CEP USM, 2018)
    Suportul de curs ,,Psihologia adolescentului şi adultului” este destinat studenţilor de la specialităţile psihologie, psihopedagogie şi asistenţă socială.Scopul principal al acestui suport de curs este de a contribui ...
  • Șaitan, Viorica (CEP USM, 2023)
    Disciplina „Psihologia copilului” face parte din ramurile teoretice și aplicatve ale sistemului știintelor psihologice cu largi deschideri către științele educației. Ea reprezintă o abordare a principalelor aspecte ...
  • Toma, Natalia (CEP USM, 2022)
    Disciplina „Psihologia dezvoltării” este destinată pentru studenţii specialităţii de psihologie, și are scopul de a familiariza studenţii cu particularităţile dezvoltării fizice, psihologice şi sociale ale omului în ...
  • Platon, Carolina (CEP USM, 2020)
    Disciplina Psihologia dimensională a personalităţii face parte din grupul de discipline ce urmăresc pregătirea teoretică şi metodologică necesară viitorilor specialişti în domeniul psihologiei. Cursul are ca obiectiv ...
  • Tarnovschi, Ana; Racu, Jana (CEP USM, 2017)
    Tematica cursului include opt module ce abordează în mod independent procesele senzoriale, memoria, gândirea, limbajul,imaginația, creativitatea și atenția.Prezenta lucrare conţine toate subiectele din curriculumul universitar ...
  • Mocanu, Viorica; Tarnovshi, Ana; Dolinschi, Cristina (CEP USM, 2020)
    Psihologia vârstelor, ca domeniu al psihologiei, comportă o importanță deosebită în înțelegerea modalităților de dezvoltare a personalității umane în funcție de vârste. Pe parcursul evoluției ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account