Browsing 4. Publicaţii didactice şi metodice by Issue Date

Browsing 4. Publicaţii didactice şi metodice by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • Bulgaru, Maria; Milicenco, Stela (CEP USM, 2010)
    Lucrarea include planurile de învăţământ şi programele analitice la specialitatea de asistenţă socială (licenţă) cu opţiunile: Asistenţa socială a familieişi copilului în situaţie de riscşi Asistenţa socială a persoanelor ...
  • Oceretnîi, Anastasia (CEP USM, 2015)
    Lucrarea include Planul de învăţământ şi fişele disciplinelor la Ciclul I Licenţă la specialitatea Sociologie. Ea reprezintă un ghid metodic în pregătirea prin învăţământ superior a specialiştilor în sociologie. Este ...
  • Butnari, Nadejda (CEP USM, 2017)
    Oportunitatea disciplinei academice Noile educaţii derivă din necesitatea eficientizării competenţelor profesionale privind formarea şi dezvoltarea capacităţilor de rezolvare a problemelor declanşate în variate domenii ...
  • Tarnovschi, Ana; Racu, Jana (CEP USM, 2017)
    Tematica cursului include opt module ce abordează în mod independent procesele senzoriale, memoria, gândirea, limbajul,imaginația, creativitatea și atenția.Prezenta lucrare conţine toate subiectele din curriculumul universitar ...
  • Bragaru, Tudor (CEP USM, 2017)
    Datorită supraîncărcării informaţionale, erodării rapide a cunoştinţelor, prezentul şi viitorul instruirii universitare se preconizează a fi, în temei, digital, sub formă de mobile (m-learning) sau electronic (e-learning), ...
  • Paladi, Aliona (CEP USM, 2018)
    Suportul de curs ,,Psihologia adolescentului şi adultului” este destinat studenţilor de la specialităţile psihologie, psihopedagogie şi asistenţă socială.Scopul principal al acestui suport de curs este de a contribui ...
  • Bulgaru, Oleg (CEP USM, 2018)
    Acest suport de curs va contribui la cunoașterea elementelor de statistică descriptivă și la interpretarea lor, va permite tuturor absolvenților de profil să finalizeze studii și cercetări sociologice ...
  • Unknown author (CEP USM, 2020)
    Prezenta lucrare este destinată masteranzilor şi este elaborată în concordanţă cu prevederile Cadrului de referinţă al curriculumului universitar şi cu Curricula Programului de masterat Formarea formatorilor. Lucrarea ...
  • Mocanu, Viorica; Tarnovshi, Ana; Dolinschi, Cristina (CEP USM, 2020)
    Psihologia vârstelor, ca domeniu al psihologiei, comportă o importanță deosebită în înțelegerea modalităților de dezvoltare a personalității umane în funcție de vârste. Pe parcursul evoluției ...
  • Platon, Carolina (CEP USM, 2020)
    Disciplina Psihologia dimensională a personalităţii face parte din grupul de discipline ce urmăresc pregătirea teoretică şi metodologică necesară viitorilor specialişti în domeniul psihologiei. Cursul are ca obiectiv ...
  • Cerlat, Raisa (CEP USM, 2021)
    Cursul Istoria Psihologiei, destinat studenților anului I, Ciclul I, Licență, are drept scop prezentarea evoluției în timp a psihologiei ca disciplină independentă. Cunoașterea istoriei psihologiei conferă sens originilor, ...
  • Goraș-Postică, Viorica; Ciorbă, Constatin; Gherasim, Cristina; State, Daniela; Darii, Ludmila (CEP USM, 2022)
    Lucrarea de faţă se adresează studenţilor de la facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială, specialitățile „Pedagogie în învăţământul primar şi limba engleză” (cursuri de zi), „Pedagogie ...
  • Pravițchi, Galina (CEP USM, 2022)
    Disciplina Introducere în psihologie face parte din programul de învăţământ, fiind importantă prin implicaţiile ei directe în acest proces, totodată fiind impusă de necesităţile practicii profesionale de zi cu zi. Prin ...
  • Reaboi-Petrachi, Viorica (CEP USM, 2022)
    Disciplina „Tehnologii educaţionale moderne” este destinată studenţilor de la facultăţile pedagogice ale instituţiilor de formare iniţială a cadrelor didactice şi face parte din sistemul disciplinelor pedagogice. Prin ...
  • Toma, Natalia (CEP USM, 2022)
    Disciplina „Psihologia dezvoltării” este destinată pentru studenţii specialităţii de psihologie, și are scopul de a familiariza studenţii cu particularităţile dezvoltării fizice, psihologice şi sociale ale omului în ...
  • Goraș-Postică, Viorica; Ciorbă, Constatin; Darii, Ludmila (CEP USM, 2022)
    Lucrarea de faţă se adresează studenţilor de la facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială, specialitățile „Pedagogie în învăţământul primar şi limba engleză” (cursuri de zi), „Pedagogie ...
  • Cheianu-Andrei, Diana; Chira, Aliona; Cioinac, Nionela (CEP USM, 2022)
    Lucrarea Metodologia cercetării sociale a fost elaborată cu scopul de a contribui la înțelegerea particularităților de abordare a fenomenelor sociale. Prin analizele complexe, autorii invită la meditare asupra esenței, ...
  • Unknown author (CEP USM, 2022)
    CURRICULUM DE BAZĂ: competențe pentru învățarea și educația adulților este un document de pionierat pentru Republica Moldova, precum și un document de politici educaționale.
  • Oceretnîi, Anastasia; Bulgaru, Oleg; Chira, Aliona (CEP USM, 2022)
    Ghidul metodic „Monitorizare și evaluare în domeniul social în bază de evidențe” este elaborat pentru a asigura procesul de predare-instruire-evaluare în cadrul disciplinei cu același titlu. Disciplina respectivă a fost ...
  • Șaitan, Viorica (CEP USM, 2023)
    Cursul Cultura comunicării interpersonale și organizaționale este un curs teoretic, dar cu numeroase aplicații practice, care abordează fenomenul comunicării, în general, și pe cele ale comunicării interpersonale și ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account