MARKETING: CULEGERE DE TESTE ȘI STUDII DE CAZ

Show simple item record

dc.contributor.author Tabarcea, Ala
dc.contributor.author Buzdugan, Adriana
dc.date.accessioned 2018-01-09T11:49:34Z
dc.date.available 2018-01-09T11:49:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation TABARCEA, A., BUZDUGAN, A. Marketing: Culegere de teste si studii de caz. Chişinău : CEP USM, 2017. 117 p. ISBN 978-9975-71-892-9. en
dc.identifier.isbn 978-9975-71-892-9
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1578
dc.description.abstract Această lucrare este destinată studierii în cadrul specialității „Marketing și Logistică”, fiind stucturată în 10 unități de conținut, prezentate logic, suplinite cu material metodologic și didactic. Sunt specificate obiectivele de conținut, teste-grilă, câte un studiu de caz și bibliografie selectivă. en
dc.language.iso ro en
dc.subject marketing en
dc.title MARKETING: CULEGERE DE TESTE ȘI STUDII DE CAZ en
dc.type Book en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account