dc.contributor.author |
Tabarcea, Ala |
|
dc.contributor.author |
Buzdugan, Adriana |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-09T11:49:34Z |
|
dc.date.available |
2018-01-09T11:49:34Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
TABARCEA, A., BUZDUGAN, A. Marketing: Culegere de teste si studii de caz. Chişinău : CEP USM, 2017. 117 p. ISBN 978-9975-71-892-9. |
en |
dc.identifier.isbn |
978-9975-71-892-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1578 |
|
dc.description.abstract |
Această lucrare este destinată studierii în cadrul specialității „Marketing și Logistică”,
fiind stucturată în 10 unități de conținut, prezentate logic, suplinite cu material metodologic și didactic. Sunt specificate obiectivele de conținut, teste-grilă, câte un studiu de caz și bibliografie selectivă. |
en |
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.subject |
marketing |
en |
dc.title |
MARKETING: CULEGERE DE TESTE ȘI STUDII DE CAZ |
en |
dc.type |
Book |
en |