VALORILE EDUCAȚIEI ÎN CURRICULUM DIN ROMÂNIA ȘI REPUBLICA MOLDOVA ÎN CONTEXT EUROPEAN

Show simple item record

dc.contributor.author Ciobanu, Mona-Lisa-Ștefania
dc.date.accessioned 2024-04-18T10:48:35Z
dc.date.available 2024-04-18T10:48:35Z
dc.date.issued 2023-03-15
dc.identifier.citation CIOBANU, Mona-Lisa-Ștefania. Valorile educației în curriculum din România și Republica Moldova în context european. In: EU: Building links to Eastern Partnership Countries: international conference, March 15-16 2023. Chişinău: Print Caro, 2023, pp.195-199. ISBN 978-9975-175-46-3 (PDF). en
dc.identifier.isbn 978-9975-175-46-3(PDF)
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/14986
dc.description CIOBANU, Mona-Lisa-Ștefania. Valorile educației în curriculum din România și Republica Moldova în context european. In: EU: Building links to Eastern Partnership Countries: international conference, March 15-16 2023. Chişinău: Print Caro, 2023, pp.195-199. ISBN 978-9975-175-46-3 (PDF).
dc.description.abstract In this study, the legislation and curricula in education from România and Republic of Moldova were comparatively analysed, regarding the promotion of values in the European context. Examining the national framework ,documents with legislative content and school curriculum from the two states, it is very important to understand how the values projected by curriculum are reflected in the relationship between education and the skills that from the national and european conciousness. The main objective of the study consists in the analysis of the on formation values in education in România and the Republic of Moldova at the level of highest purposes. en
dc.description.abstract În acest studiu, au fost analizate comparativ legislația și curricula în învățământul din România și Republica Moldova, privitoare la promovarea valorilor în contextul european. Examinarea cadrului național, a documentelor cu conținut legislativ și curricular școlar din cele două state este foarte importantă pentru înțelegerea modului în care valorile proiectate de curriculum se reflectă în raportul dintre educație și competențele care formează conștiința națională și europeană. Obiectivul principal al studiului constă în analiza viziunii asupra formării valorilor în învățământul din România și Republica Moldova la nivel de finalități și de proces al sistemelor de învățământ.
dc.language.iso ro en
dc.publisher Print-Caro en
dc.subject education en
dc.subject curricular values en
dc.subject european context en
dc.subject curriculum en
dc.subject legislation en
dc.subject national en
dc.subject normativ en
dc.subject identity en
dc.subject educație en
dc.subject valori curriculare en
dc.subject context european en
dc.subject curriculum en
dc.subject legislație en
dc.subject național en
dc.subject normativ en
dc.subject identitate en
dc.title VALORILE EDUCAȚIEI ÎN CURRICULUM DIN ROMÂNIA ȘI REPUBLICA MOLDOVA ÎN CONTEXT EUROPEAN en
dc.title.alternative EDUCATION VALUES IN THE CURRICULUM IN ROMANIA AND THE REPUBLIC OF MOLDOVA IN THE EUROPEAN CONTEXT en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account