Predarea în calitate de componentă însemnată a proceselor instructiv-educative, din perspectiva eficienței măsurate prin impactul calității sale transformatoare în valorificarea resurselor cognitive, afective şi acţionale, solicită în permanență atât statornicie cât și rezonabilitate, iar proiectarea şi corelarea atentă a resurselor în concordanţă cu metodele de predare este o responsabilitate incontestabilă a cadrului didactic. Predarea interactivă, în calitatea sa de componentă esențială a instruirii interactive, la fel ca și aceasta se axează pe interactivitate, element cheie care le face cardinal mai deosebite de restul formelor existente, prin nivelul asigurat, dar și distins de calitate a proceselor realizate, precum și a rezultatelor obținute.
Teaching as an important component of instructional-educational processes, from the perspective of efficiency measured by the impact of its transformative quality in the valorization of cognitive, affective and action resources, constantly requires both steadfastness and reasonableness; thus, the careful design and correlation of resources in accordance with the methods of teaching is an indisputable responsibility of the teaching staff. Interactive teaching, in its capacity as an essential component of interactive training, is being focused on interactivity, a key element that makes them cardinally more special from the rest of the existing forms, through the level ensured, but also distinguished by the quality of the processes carried out, as well as the results obtained.