dc.contributor.author |
Strah, Lidia |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T08:16:23Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T08:16:23Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
STRAH, Lidia. Sugestii privind predarea-învăţarea relaţiilor semantico-textuale pentru studenţii străini. În: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe umanistice. Istorie. Filosofie. Filologie. Revistă ştiinţifică. 2012, nr. 10(60), pp. 179-184. ISSN 1811-2668. |
en |
dc.identifier.issn |
1811-2668 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-10-60-2012/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1386 |
|
dc.description.abstract |
În predarea unei limbi străine o deosebită importanţă au principiile lingvistice ale textului de diferite niveluri, iar aspectele tipice ale textului sunt destinate pentru a forma o competenţă de vorbire. Cerinţele faţă de textele explicative şi de sinteză
trebuie să ţină cont de dezvoltarea abilităţilor de comunicare şi impun o interpretare orientată spre o comunicare accesibilă studentului străin. |
en |
dc.description.abstract |
Theoretical and practical principles
referring to text, determine methodical
organization of teaching materials.
This paper aims to discover the peculiarities of the text
in terms of methodology of t
eaching Romanian language to
students, who speak other language.
As well, we tried to select texts, to use them as conten
ts and nuance of teaching-learning and evaluating processes in
Romanian language to student who speak other language. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
text-tip |
en |
dc.subject |
descriptive |
en |
dc.subject |
narative |
en |
dc.subject |
typical tex |
en |
dc.subject |
monologue text |
en |
dc.subject |
informative texts |
en |
dc.title |
SUGESTII PRIVIND PREDAREA-ÎNVĂŢAREA RELAŢIILOR SEMANTICO-TEXTUALE PENTRU STUDENŢII STRĂINI |
en |
dc.title.alternative |
THE SUGGESTIONS OF TEACH-LEARN IN THE RELATIONS TEXTUAL-SEMANTICS FOR FOREIGNERS STUDENTS |
en |
dc.type |
Article |
en |