SUGESTII PRIVIND PREDAREA-ÎNVĂŢAREA RELAŢIILOR SEMANTICO-TEXTUALE PENTRU STUDENŢII STRĂINI

Show simple item record

dc.contributor.author Strah, Lidia
dc.date.accessioned 2017-10-25T08:16:23Z
dc.date.available 2017-10-25T08:16:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation STRAH, Lidia. Sugestii privind predarea-învăţarea relaţiilor semantico-textuale pentru studenţii străini. În: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe umanistice. Istorie. Filosofie. Filologie. Revistă ştiinţifică. 2012, nr. 10(60), pp. 179-184. ISSN 1811-2668. en
dc.identifier.issn 1811-2668
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-10-60-2012/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1386
dc.description.abstract În predarea unei limbi străine o deosebită importanţă au principiile lingvistice ale textului de diferite niveluri, iar aspectele tipice ale textului sunt destinate pentru a forma o competenţă de vorbire. Cerinţele faţă de textele explicative şi de sinteză trebuie să ţină cont de dezvoltarea abilităţilor de comunicare şi impun o interpretare orientată spre o comunicare accesibilă studentului străin. en
dc.description.abstract Theoretical and practical principles referring to text, determine methodical organization of teaching materials. This paper aims to discover the peculiarities of the text in terms of methodology of t eaching Romanian language to students, who speak other language. As well, we tried to select texts, to use them as conten ts and nuance of teaching-learning and evaluating processes in Romanian language to student who speak other language.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject text-tip en
dc.subject descriptive en
dc.subject narative en
dc.subject typical tex en
dc.subject monologue text en
dc.subject informative texts en
dc.title SUGESTII PRIVIND PREDAREA-ÎNVĂŢAREA RELAŢIILOR SEMANTICO-TEXTUALE PENTRU STUDENŢII STRĂINI en
dc.title.alternative THE SUGGESTIONS OF TEACH-LEARN IN THE RELATIONS TEXTUAL-SEMANTICS FOR FOREIGNERS STUDENTS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account