dc.contributor.author |
Pascari, Ludmila |
|
dc.contributor.author |
Tabarcea, Ala |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T07:58:16Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T07:58:16Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
PASCARI, L., TABARCEA, A. Sisteme informatice – suport al activităților de marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2016, nr. 7 (97), pp. 129 -134. ISSN 1857-2073 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2073 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-7-97-2016/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1376 |
|
dc.description.abstract |
În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt analizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii,ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise
Resource Planning–ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management–CRM)şi Managementul Lanţului de Distribuţie(Supply Chain Management–SCM). |
en |
dc.description.abstract |
In
this paper has
been
described the
role and importance of systems used in marketing; analyzed software modules that
support functional areas of the business such as: Enterprise Resource Planning, applications for Customer Relationship
Management and Supply Chain Management |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
managementul relaţiilor cu clienţii |
en |
dc.subject |
planificarea resurselor întreprinderii |
en |
dc.subject |
sisteme informatice de marketing |
en |
dc.subject |
managementul lanţului de distribuţie |
en |
dc.subject |
Marketing Information Systems |
en |
dc.subject |
Customer R elationship Management |
en |
dc.subject |
Supply Chain Management |
en |
dc.title |
SISTEME INFORMATICE – SUPORT AL ACTIVITĂȚILOR DE MARKETING |
en |
dc.title.alternative |
INFORMATION SYSTEMS – SUPPORT IN MARKETING ACTIVITIES |
en |
dc.type |
Article |
en |