Acest studiu a fost realizat în cadrul proiectului Spaniola în Europa, coordonat de
Universitatea din Heidelberg și Universitatea din Zürich, în colaborare cu Institutul Cervantes.
În articol este prezentată descrierea sistemului educațional din Republica Moldova
și a situației predării limbii spaniole. Cercetarea ne permite să cunoaștem cadrul juridic
al sistemului de învățământ național, contribuind astfel la vizibilitatea internațională
a educației formale din Republica Moldova. Un interes aparte îl prezintă datele statistice
din perspectiva unei analize cantitative și calitative.
Este estudio se ha llevado a cabo en el marco del proyecto El español en Europa,
coordinado por la Universidad deHeidelberg y la Universidad de Zürich, en colaboración
con el Instituto Cervantes. En el artículo se presenta una descripción del sistema educativo
moldavo y de la enseñanza de la lengua española. La investigación nos permite
conocer el cuadro legal del sistema educativo moldavo, ofreciendo al mismo tiempo una
visibilidad internacional de la enseñanza reglada moldava. Un mayor interés despiertan
los datos estadísticos de diferente índole con un análisis cuantitativo y cualitativo.
This study was carried out in the framework of the project Spanish in Europe, coordinated
by the University of Heidelberg and the University of Zurich, in collaboration
with the Instituto Cervantes. The article presents a description of the Moldovan educational
system and of the teaching of Spanish. The research provides an insight into the
legal framework of the Moldovan educational system, and at the same time offers an
international visibility of Moldovan formal education. Statistical data of various kinds
with quantitative and qualitative analysis are caused more interest.