Scopul cercetării constă în determinarea și valorificarea fundamentelor teoretice și praxiologice în
depășirea absenteismului școlar la elevii de liceu.
Scopul cercetării rezidă în conceptualizarea teoretică şi metodologică a modelului
psihopedagogic de dezvoltare a inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare.
Scopul cercetării constă în fundamentarea psihopedagogică a ghidării elevilor în cariera
didactică, elaborarea și validarea experimentală a Modelului pedagogic de ghidare a elevilor în cariera
didactică.
Scopul cercetării a constat în stabilirea bazelor conceptuale, metodologice și a particularităților psihopedagogice de dezvoltare a gândirii critice la elevii claselor primare.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a formării competenţei de comunicare in limba străină la adulţi prin utilizarea TIC.
Scopul lucrării: investigarea rolului structurii sistemice și procesuale și relevarea impactului Modelului tehnologic de formare a competenței fonologice în limba română la studenții arabi.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a dezvoltării competenței de
proiectare a carierei prin e-Consiliere în carieră, valorificând sistemele TIC.