Stabilirea fundamentelor teoretice și metodologice ale formării CEF la studenții pedagogi la nivelul învățământului primar. Stabilirea cadrului teoretic și normativ al formării competenței de evaluare formativă la studenții ...
Noutatea și originalitatea științifică a cercetării este obiectivată de: actualizarea
conceptului de evaluare formativă; definirea conceptului competență de evaluare formativă;
determinarea componentelor competenței de ...
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a dezvoltării competenței de
proiectare a carierei prin e-Consiliere în carieră, valorificând sistemele TIC.
Scopul lucrării: investigarea rolului structurii sistemice și procesuale și relevarea impactului Modelului tehnologic de formare a competenței fonologice în limba română la studenții arabi.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a formării competenţei de comunicare in limba străină la adulţi prin utilizarea TIC.
Scopul cercetării constă în fundamentarea psihopedagogică a ghidării elevilor în cariera
didactică, elaborarea și validarea experimentală a Modelului pedagogic de ghidare a elevilor în cariera
didactică.
Scopul cercetării a constat în stabilirea bazelor conceptuale, metodologice și a particularităților psihopedagogice de dezvoltare a gândirii critice la elevii claselor primare.
Scopul cercetării rezidă în conceptualizarea teoretică şi metodologică a modelului
psihopedagogic de dezvoltare a inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare.
Scopul cercetării constă în stabilirea cadrului conceptual al motivației pentru învățare la liceenii arabi din Israel și în valorificarea modalităților de dezvoltare a motivației.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a diminuării agresivității la adolescentele și adolescenții liceeni arabi din școlile din Israel.
Scopul cercetării constă în determinarea și valorificarea fundamentelor teoretice și praxiologice în
depășirea absenteismului școlar la elevii de liceu.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și validarea experimentală a
Modelului psihopedagogic bidimensional de formare iniţială a cadrelor didactice pentru educarea
toleranței la elevii claselor primare.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a dezvoltării competenţei de management al timpului în învăţarea autoreglată a studenţilor în contextul educaţiei formale şi nonformale.
Scopul cercetării: analiza conceptual-structurală a paradigmei învățământului superior în context diacronic, constatrea rezultatelor implementării paradigmei „Proces Bologna” în Republica Moldova
Scopul cercetării constă în elaborarea și valorificarea experimentală a Modelului pedagogic de formare a competenței de comunicare interpersonală medic-pacient la mediciniști, centrat pe problemele pacientului.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a valorificării valențelor artei coregrafice în formarea orientărilor valorice (estetice) la studenţii facultăților cu profil artistic, specialitățile ...
Scopul cercetării constă în elaborarea, experimentarea şi validarea fundamentelor teoretice şi metodologice ale formării/ dezvoltării competenţelor studenţilor specifice disciplinei „Inteligenţa artificială” prin valorificarea ...
Obiectivele cercetării includ analiza problemei educaţiei centrate pe elev şi a formării cadrelor didactice din această perspectivă; fundamentarea reperelor conceptuale ale formării iniţiale a cadrelor didactice din ...