Scopul prezentei cercetări constă în stabilirea cadrului conceptual și empiric al
motivației pentru învățare la liceenii arabi din Israel și în valorificarea strategiilor de dezvoltare a motivației.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a dezvoltării competenței de proiectare a carierei prin e-Consiliere în carieră, utilizând sistemele TIC.
Fundamentarea teoretică și metodologică a modelului
psihopedagogic de dezvoltare a competenței de evaluare formativă la cadrele didactice universitare.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a diminuării
agresivității la adolescentele și adolescenții liceeni arabi din școlile din Israel.
Scopul cercetării rezidă în conceptualizarea teoretică şi metodologică a modelului psihopedagogic de dezvoltare a inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare.
Consists in providing theoretical and methodological
substantiation of the psychopedagogical model for the development of formative assessment
competence in academic staff.
Scopul cercetării constă în: stabilirea fundamentelor psihopedagogice de
formare inițială a cadrelor didactice pentru educația toleranței la elevi. Concret,
acesta se materializează în elaborarea unui model teoretic și ...
Scopul cercetării constă în determinarea și valorificarea fundamentelor teoretice și
praxiologice în depășirea absenteismului școlar la elevii de liceu.
Scopul cercetării: constă în fundamentarea teoretică și metodologică a valorificării valențelor artei coregrafice în formarea orientărilor valorice (estetice) la studenţii facultăților cu profil artistic, specialitățile ...
Задачи исследования: представить анализ теоретических посылок и категориально-сущностных подходов к образованию и воспитанию как основы организации формирующе-развивающей среды вуза; определить и сформулировать ...