Scopul cercetării: a elabora și a fundamenta bazele epistemologice și praxiologice de organizare a mediului universitar în contextul unei abordări integrate (sistemul concepțiilor teoretice, orientărilor metodologice, ...
The problem of the research: Which are the theoretical and curricular benchmarks of valorification of traditions through the art of dance in early childhood
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și validarea experimentală a Modelului psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice din perspectiva educaţiei centrate pe elev
Noutatea şi originalitatea ştiinţifică a cercetării este obiectivată de actualizarea conceptelor de motivaţie şi motivaţie a învăţării; fundamentarea teoretică a particulrităţilor motivaţiei autonome şi controlate, în ...
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a dezvoltării competenţei de management al timpului în învăţarea autoreglată a studenţilor în contextul educaţiei formale şi nonformale.
Scopul cercetării a constat în stabilirea bazelor conceptuale, metodologice și a particularităților psihopedagogice de dezvoltare a gândirii critice la elevii claselor primare.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a formării competenţei de comunicare in limba străină la adulţi prin utilizarea TIC.
Scopul cercetării rezidă în identificarea și valorificarea condițiilor psihopedago-gice și socioculturale ale angajamentului și satisfacției profesionale a profesorilor de coregrafie din Israel.
Scopul prezentei cercetări constă în stabilirea cadrului conceptual și empiric al
motivației pentru învățare la liceenii arabi din Israel și în valorificarea strategiilor de dezvoltare a motivației.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a dezvoltării competenței de proiectare a carierei prin e-Consiliere în carieră, utilizând sistemele TIC.
Fundamentarea teoretică și metodologică a modelului
psihopedagogic de dezvoltare a competenței de evaluare formativă la cadrele didactice universitare.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a diminuării
agresivității la adolescentele și adolescenții liceeni arabi din școlile din Israel.
Scopul cercetării rezidă în conceptualizarea teoretică şi metodologică a modelului psihopedagogic de dezvoltare a inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare.
Consists in providing theoretical and methodological
substantiation of the psychopedagogical model for the development of formative assessment
competence in academic staff.
Scopul cercetării constă în: stabilirea fundamentelor psihopedagogice de
formare inițială a cadrelor didactice pentru educația toleranței la elevi. Concret,
acesta se materializează în elaborarea unui model teoretic și ...