Noutatea şi originalitatea ştiinţifică a cercetării este obiectivată de actualizarea conceptelor de motivaţie şi motivaţie a învăţării; fundamentarea teoretică a particulrităţilor motivaţiei autonome şi controlate, în ...
Scopul cercetării rezidă în identificarea și valorificarea condițiilor psihopedago-gice și socioculturale ale angajamentului și satisfacției profesionale a profesorilor de coregrafie din Israel.
The problem of the research: Which are the theoretical and curricular benchmarks of valorification of traditions through the art of dance in early childhood
Задачи исследования: представить анализ теоретических посылок и категориально-сущностных подходов к образованию и воспитанию как основы организации формирующе-развивающей среды вуза; определить и сформулировать ...
Scopul cercetării: a elabora și a fundamenta bazele epistemologice și praxiologice de organizare a mediului universitar în contextul unei abordări integrate (sistemul concepțiilor teoretice, orientărilor metodologice, ...
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și validarea experimentală a Modelului psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice din perspectiva educaţiei centrate pe elev
Scopul cercetării: constă în fundamentarea teoretică și metodologică a valorificării valențelor artei coregrafice în formarea orientărilor valorice (estetice) la studenţii facultăților cu profil artistic, specialitățile ...
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a dezvoltării competenţei de management al timpului în învăţarea autoreglată a studenţilor în contextul educaţiei formale şi nonformale.
Scopul cercetării constă în: stabilirea fundamentelor psihopedagogice de
formare inițială a cadrelor didactice pentru educația toleranței la elevi. Concret,
acesta se materializează în elaborarea unui model teoretic și ...
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a diminuării
agresivității la adolescentele și adolescenții liceeni arabi din școlile din Israel.
Scopul prezentei cercetări constă în stabilirea cadrului conceptual și empiric al
motivației pentru învățare la liceenii arabi din Israel și în valorificarea strategiilor de dezvoltare a motivației.
Scopul cercetării constă în determinarea și valorificarea fundamentelor teoretice și
praxiologice în depășirea absenteismului școlar la elevii de liceu.
Scopul cercetării rezidă în conceptualizarea teoretică şi metodologică a modelului psihopedagogic de dezvoltare a inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a formării competenţei de comunicare in limba străină la adulţi prin utilizarea TIC.
Scopul cercetării a constat în stabilirea bazelor conceptuale, metodologice și a particularităților psihopedagogice de dezvoltare a gândirii critice la elevii claselor primare.