Stabilirea fundamentelor teoretice și metodologice ale formării CEF la studenții pedagogi la nivelul învățământului primar. Stabilirea cadrului teoretic și normativ al formării competenței de evaluare formativă la studenții ...
Noutatea și originalitatea științifică a cercetării este obiectivată de: actualizarea
conceptului de evaluare formativă; definirea conceptului competență de evaluare formativă;
determinarea componentelor competenței de ...
Consists in providing theoretical and methodological
substantiation of the psychopedagogical model for the development of formative assessment
competence in academic staff.
Fundamentarea teoretică și metodologică a modelului
psihopedagogic de dezvoltare a competenței de evaluare formativă la cadrele didactice universitare.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a dezvoltării competenței de
proiectare a carierei prin e-Consiliere în carieră, valorificând sistemele TIC.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a dezvoltării competenței de proiectare a carierei prin e-Consiliere în carieră, utilizând sistemele TIC.
Scopul lucrării: investigarea rolului structurii sistemice și procesuale și relevarea impactului Modelului tehnologic de formare a competenței fonologice în limba română la studenții arabi.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a formării competenţei de comunicare in limba străină la adulţi prin utilizarea TIC.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică şi metodologică a formării competenţei de comunicare in limba străină la adulţi prin utilizarea TIC.
Scopul cercetării constă în fundamentarea psihopedagogică a ghidării elevilor în cariera
didactică, elaborarea și validarea experimentală a Modelului pedagogic de ghidare a elevilor în cariera
didactică.
Scopul cercetării a constat în stabilirea bazelor conceptuale, metodologice și a particularităților psihopedagogice de dezvoltare a gândirii critice la elevii claselor primare.
Scopul cercetării a constat în stabilirea bazelor conceptuale, metodologice și a particularităților psihopedagogice de dezvoltare a gândirii critice la elevii claselor primare.
Scopul cercetării rezidă în conceptualizarea teoretică şi metodologică a modelului psihopedagogic de dezvoltare a inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare.
Scopul cercetării rezidă în conceptualizarea teoretică şi metodologică a modelului
psihopedagogic de dezvoltare a inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare.
Scopul prezentei cercetări constă în stabilirea cadrului conceptual și empiric al
motivației pentru învățare la liceenii arabi din Israel și în valorificarea strategiilor de dezvoltare a motivației.
Scopul cercetării constă în stabilirea cadrului conceptual al motivației pentru învățare la liceenii arabi din Israel și în valorificarea modalităților de dezvoltare a motivației.
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a diminuării
agresivității la adolescentele și adolescenții liceeni arabi din școlile din Israel.