Scopul cercetării constă în: identificarea și valorificarea condițiilor psihopedagogice și socioculturale ale angajamentului și satisfacției profesionale a profesorilor de coregrafie.
Scopul cercetării rezidă în elucidarea condiţiilor şi bazelor psihopedagogice şi elaborarea unui model pedagogic de dezvoltare a creativităţii la studenţii ingineri.
Noutatea şi originalitatea ştiinţifică a cercetării este obiectivată de actualizarea conceptelor de motivaţie şi motivaţie a învăţării; fundamentarea teoretică a particulrităţilor motivaţiei autonome şi controlate, în ...
Scopul cercetării rezidă în identificarea și valorificarea condițiilor psihopedago-gice și socioculturale ale angajamentului și satisfacției profesionale a profesorilor de coregrafie din Israel.
The problem of the research: Which are the theoretical and curricular benchmarks of valorification of traditions through the art of dance in early childhood
Scopul cercetării: constă în prezentarea fundamentelor teoretice şi metodologice a modelului pedagogic de formare a motivaţiei profesorilor pentru dezvoltarea carierei.
Obiectivele cercetării:Elucidarea concepţiilor ...
Obiectivele cercetării: analiza abordărilor şi specificului formării continuă din perspectiva educaţiei adulţilor; conceptualizarea formării profesionale continuă din perspectiva paradigmatică; elaborarea metodologiei de ...
The aim of the research is the theoretical and methodological foundation of the influence of the psycho-social and pedagogical context on learning motivation of Arab future teachers in Arab and mixed colleges from Israel.
Scopul cercetării constă în stabilirea și experimentarea fundamentelor psiho-pedagogice ale diferențierii și individualizării în demersul didactic la formarea profesională.
Цель исследования состоит в разработке педагогических основ применения информационных и коммуникационных технологий в рамках учебного процесса как средства развития информационно-коммуникационной среды колледжа
The applicative value of the research is determined by experimental implementation of the intervention program, which focused on teachers and aimed to raise the students’ EL level in primary schools of the Arab sector in ...
Задачи исследования: представить анализ теоретических посылок и категориально-сущностных подходов к образованию и воспитанию как основы организации формирующе-развивающей среды вуза; определить и сформулировать ...
Scopul cercetării: a elabora și a fundamenta bazele epistemologice și praxiologice de organizare a mediului universitar în contextul unei abordări integrate (sistemul concepțiilor teoretice, orientărilor metodologice, ...
Obiectivele cercetării includ analiza problemei educaţiei centrate pe elev şi a formării cadrelor didactice din această perspectivă; fundamentarea reperelor conceptuale ale formării iniţiale a cadrelor didactice din ...
Scopul cercetării constă în elaborarea, experimentarea şi validarea fundamentelor teoretice şi metodologice ale formării/ dezvoltării competenţelor studenţilor specifice disciplinei „Inteligenţa artificială” prin valorificarea ...
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și validarea experimentală a Modelului psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice din perspectiva educaţiei centrate pe elev
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a valorificării valențelor artei coregrafice în formarea orientărilor valorice (estetice) la studenţii facultăților cu profil artistic, specialitățile ...