STRATEGIA COMPANIILOR DE PUBLICITATE EXTERIOARĂ ȘI CONTRIBUȚIA LA DEZVOLTAREA RAMURII

Show simple item record

dc.contributor.author Drăgălin, Iuliana
dc.contributor.author Radov, Mariana
dc.date.accessioned 2023-10-02T12:34:08Z
dc.date.available 2023-10-02T12:34:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation DRĂGĂLIN, Iuliana, RADOV, Mariana. Strategia companiilor de publicitate exterioară și contribuția la dezvoltarea ramurii. În: Studia Universitatis Moldaviae. Științe economice și ale comunicării. 2023, nr.1 (11), Chișinău: CEP USM, 2023, pp.9-18 ISSN 2587-4446 en
dc.identifier.issn 2587-4446
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/11078
dc.identifier.uri https://doi.org/10.59295/sum11(01)2023_02
dc.description.abstract Fie că doriți să vă creșteți gradul de conștientizare a mărcii sau să vă îmbunătățiți profitul, articolul prezintă modalitatea cum strategiile de publicitate ar putea avea un impact asupra afacerilor și asupra dezvoltării ramurei. Procesul managementului strategic în ramura publicității are ca scop alinierea resurselor interne ale agenției de publicitate la schimbările de mediu în vederea dezvoltării avantajelor competitive. Magnitudinea acestei provocări este mare, deoarece arena acestui sector s-a schimbat în mod semnificativ. O strategie de publicitate ajută la definirea rolului fiecărui membru al echipei în atingerea obiectivelor - fie că este vorba de conectarea cu un public țintă, atragerea clienților sau atingerea noilor cote de vânzări. Cea mai mare parte a muncii va cădea în sarcina departamentului de marketing al companiei, dar toată lumea, de la echipa de produs până la personalul de suport, poate ajuta compania să-și atingă obiectivele și să-și sporească profitul. en
dc.description.abstract Whether you want to increase your brand awareness or improve your bottom line, the article shows how advertising strategies can impact your business and industry growth. The process of strategic management in the advertising branch aims to align the internal resources of the advertising agency to environmental changes in order to develop competitive advantages. The magnitude of this challenge is great, as the arena of this sector has changed significantly. An advertising strategy helps define each team member’s role in achieving goals—whether it’s connecting with a target audience, attracting customers, or reaching new sales quotas. Most of the work will fall to the company’s marketing department, but everyone from the product team to the support staff can play a role in helping the company achieve its goals and increase its bottom line.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject strategie en
dc.subject management en
dc.subject business en
dc.subject client en
dc.subject publicitate en
dc.subject întreprindere en
dc.subject serviciu en
dc.subject produs en
dc.subject consumator en
dc.subject organizație en
dc.subject strategy en
dc.subject management en
dc.subject business en
dc.subject customer en
dc.subject advertising en
dc.subject enterprise en
dc.subject service en
dc.subject product en
dc.subject consumer en
dc.subject organisation en
dc.title STRATEGIA COMPANIILOR DE PUBLICITATE EXTERIOARĂ ȘI CONTRIBUȚIA LA DEZVOLTAREA RAMURII en
dc.title.alternative THE STRATEGY OF OUTDOOR ADVERTISING COMPANIES AND THEIR CONTRIBUTION TO THE DEVELOPMENT OF THE SECTOR en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account