PSYCHO-PEDAGOGICAL AND SOCIO-CULTURAL CONDITIONS FOR DEVELOPING PROFESSIONAL COMMITMENT AND SATISFACTION OF DANCE TEACHERS

Show simple item record

dc.contributor.advisor Guțu, Zoia
dc.contributor.author Perlshtein, Talia
dc.date.accessioned 2017-02-20T14:35:34Z
dc.date.available 2017-02-20T14:35:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1082
dc.description Doctoral thesis abstract in pedagogical sciences - Scientific supervisor/advisor: Zoia GUȚU, doctor in pedagogy, associate professor. en
dc.description.abstract Scopul cercetării rezidă în identificarea și valorificarea condițiilor psihopedago-gice și socioculturale ale angajamentului și satisfacției profesionale a profesorilor de coregrafie din Israel. en
dc.description.abstract The goal of the research Identification and valorification of the psycho-pedagogical and social-cultural conditions for developing the professional commitment and satisfaction of dance teachers In Israel.
dc.language.iso en en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject dans en
dc.subject educație en
dc.subject observant dance teachers
dc.subject education
dc.subject induction workshop
dc.title PSYCHO-PEDAGOGICAL AND SOCIO-CULTURAL CONDITIONS FOR DEVELOPING PROFESSIONAL COMMITMENT AND SATISFACTION OF DANCE TEACHERS en
dc.title.alternative CONDIȚII PSIHOPEDAGOGICE ȘI SOCIOCULTURALE ÎN DEZVOLTAREA ANGAJAMENTULUI ȘI SATISFACȚIEI PROFESIONALE A PROFESORILOR DE COREGRAFIE en
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account