dc.contributor.author |
Țurcanu, Carolina |
|
dc.date.accessioned |
2017-02-13T15:04:59Z |
|
dc.date.available |
2017-02-13T15:04:59Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
ȚURCANU, C. Asigurarea continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior: demersuri şi acţiuni manageriale. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2016, nr. 5(95), pp. 90 - 96 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-2103 |
|
dc.identifier.issn |
http://studiamsu.eu/nr-5-95-2016/ |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1070 |
|
dc.identifier.uri |
http://studiamsu.eu/nr-5-95-2016/ |
|
dc.description.abstract |
În articol sunt fundamentate unele repere teoretice şi metodologice de redimensionare a managementului universitar instituţional în vederea asigurării continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior, acestea fiind abordate în contextul postmodernităţii şi al schimbărilor din mediul intern şi cel extern al instituţiilor de învăţământ superior. În baza acestora se formuleazăcâteva reguli pentru cadrul managerial în vederea realizării continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior. De asemenea, se arată starea actuală în realizarea continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior în baza analizei opiniilor managerilor instituţionali şi ale cadrelor didactice cu privire la eficienţa realizării continuităţii dintre ciclurile învăţământului superior pe diferite dimensiuni |
en |
dc.description.abstract |
The article is based gave some theoretical and method
ological parts resize institutional academic management to
ensure continuity and interconnection between cycles of high
er education, tackling them in the context of post-modernity
and change internal and external environment of higher ed
ucation institutions. Based on these few rules are formulated
to achieve continuity management framework and interconnection
between cycles of higher education. It is also showing
the current state in achieving continuity and interconnection
between cycles of higher education by analyzing opinions
institutional managers and teachers on the effectiveness of achieving
continuity between cycles of higher education in different sizes. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
CEP USM |
en |
dc.subject |
învăţământ superior |
en |
dc.subject |
management educațional |
en |
dc.subject |
educational management |
en |
dc.subject |
higher education |
en |
dc.subject |
bachelor |
en |
dc.subject |
licenţă |
en |
dc.subject |
masterat |
en |
dc.title |
ASIGURAREA CONTINUITĂŢII ŞI INTERCONEXIUNII DINTRE CICLURILE ÎNVĂŢĂMÂNTULUI SUPERIOR: DEMERSURI ŞI ACŢIUNI MANAGERIALE |
en |
dc.title.alternative |
ENSURING CONTINUITY AND INTERCONNECTIO N BETWEEN CYCLES OF HIGHER EDUCATION: APPROACHES AND MANAGERIAL ACTIONS |
en |
dc.type |
Article |
en |