STRATEGII DE EVALUARE INDIVIDUALĂ ŞI INSTITUŢIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE

Show simple item record

dc.contributor.author Platon, Carolina
dc.date.accessioned 2017-02-13T10:17:56Z
dc.date.available 2017-02-13T10:17:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation PLATON, C. Strategii de evaluare individuală şi instituţională a cadrelor didactice . In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2016, nr. 5(95), pp. 30 - 36 en
dc.identifier.issn 1857-2103
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-5-95-2016/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1066
dc.description.abstract Prezentul articol reflectă procesul managerial de evaluare a cadrelor didactice, ilustrat prin strategii concrete şi exemple reprezentative. en
dc.description.abstract This article reflects the managerial process of teacher evaluation, illustrated through concrete strategies and representative examples.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject cadru didactic en
dc.subject evaluare en
dc.subject strategie en
dc.subject management en
dc.subject teachers en
dc.subject evaluation en
dc.subject strategy en
dc.title STRATEGII DE EVALUARE INDIVIDUALĂ ŞI INSTITUŢIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE en
dc.title.alternative INDIVIDUAL AND INSTITUTIONAL STRATEGIES OF TEACHERS EVALUATION en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account