ROLUL INTEREVALUĂRII ÎN CONTEXTUL FORMĂRII COMPETENŢEI DE TRADUCERE ORALĂLA STUDENŢI – VIITORI INTERPREŢI

Show simple item record

dc.contributor.author Sîtnic, Ina
dc.date.accessioned 2017-02-02T11:47:06Z
dc.date.available 2017-02-02T11:47:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation SÎTNIC, Ina Rolul interevaluării în contextul formării competenţei de traducere oralăla studenţi – viitori interpreţi. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe umistice: Istorie. Filosofie. Filologie. Revistă științifică. 2016, nr.4 (94), pp. 113 - 116 en
dc.identifier.issn 1811-2668
dc.identifier.uri http://studiamsu.eu/nr-4-94-2016/
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1049
dc.description.abstract În prezenta lucrare abordăm rolul interevaluării în traducerea orală ca metodă complementară de evaluare didactică şi ca factor-cheie care contribuie la încurajarea participării studenţilor în actul învăţării, la o apreciere mai obiectivă a rezutatelor activităţii lor şi, în mod implicit, la formarea competenţei de traducere orală. Subiectul este tratat prin prisma analizei unui discurs de popularizare din domeniul protecţiei mediului înconjurător. en
dc.description.abstract In this article, we aim at presenting the role of the mutual-assessment method as a component of the modern evaluation and a key-element that contributes to the encouragement of students participation in the act of learning oral translation, the better appraisal of the results of their activity and, implicitly, the development of oral translation competences. The subject is treated in terms of the analysis of a popularization article from the domain of the protection of environment.
dc.language.iso ro en
dc.publisher CEP USM en
dc.subject competenţă de traducere orală en
dc.subject interevaluare en
dc.subject predarea traducerii en
dc.subject învăţământ centrat pe student en
dc.title ROLUL INTEREVALUĂRII ÎN CONTEXTUL FORMĂRII COMPETENŢEI DE TRADUCERE ORALĂLA STUDENŢI – VIITORI INTERPREŢI en
dc.title.alternative THE ROLE OF MUTUAL ASSESSMENT IN THE CONTEXT OF ORAL TRANSLATION COMPETENCE FORMATION IN WOULD-BE INTERPRETERS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account