SPECIFICUL FUNCŢIONAL AL FRAZEI AVERBALE ÎN TEXTUL PUBLICITAR

Show simple item record

dc.contributor.author Enicov, Cristina
dc.date.accessioned 2016-12-22T12:03:51Z
dc.date.available 2016-12-22T12:03:51Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation ENICOV, C. Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar. In: Limbaj și context. Revistă internațională de lingvistică, semiotică și șt. literară. 2012, nr.1, pp.114-119 en
dc.identifier.issn 1857-4149
dc.identifier.uri http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1015
dc.description.abstract General linguistic tendency toward laconicity and brevity that has been registered recently, requires the use, in this text, along with traditional verbal phrases, also non-verbal phrases, i.e. verb phrases that are deprived of a verb. In this article, we address the role of this type of syntactic construction in the structure of the French advertising text. en
dc.description.abstract Tendinţa lingvală generală spre concizie şi laconicitate, înregistrată în ultimul timp, impune folosirea, în acest text, de rând cu frazele verbale tradiţionale, şi a frazelor averbale, adică a frazelor care sunt private de verb. În articol, abordăm rolul pe care îl are acest tip de construcţie sintactică în structura textului publicitar francez.
dc.language.iso ro en
dc.publisher Universitatea de Stat „Alecu Russo“ din Bălţi en
dc.subject non-verbal phrase en
dc.subject advertising text en
dc.subject syntactic construction en
dc.subject frază averbală en
dc.subject text publicitar en
dc.subject construcţie sintactică en
dc.title SPECIFICUL FUNCŢIONAL AL FRAZEI AVERBALE ÎN TEXTUL PUBLICITAR en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account