dc.contributor.author |
Enicov, Cristina |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-22T12:03:51Z |
|
dc.date.available |
2016-12-22T12:03:51Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
ENICOV, C. Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar. In: Limbaj și context. Revistă internațională de lingvistică, semiotică și șt. literară. 2012, nr.1, pp.114-119 |
en |
dc.identifier.issn |
1857-4149 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.usm.md:8080/xmlui/handle/123456789/1015 |
|
dc.description.abstract |
General linguistic tendency toward laconicity and brevity that has been registered
recently, requires the use, in this text, along with traditional verbal phrases, also non-verbal
phrases, i.e. verb phrases that are deprived of a verb. In this article, we address the role of this type of syntactic construction in the structure of the French advertising text. |
en |
dc.description.abstract |
Tendinţa lingvală generală spre concizie şi laconicitate, înregistrată
în ultimul timp, impune folosirea, în acest text, de rând cu frazele verbale tradiţionale, şi a frazelor averbale, adică a frazelor care sunt private de verb. În articol, abordăm rolul pe care îl are acest tip de
construcţie sintactică în structura textului publicitar francez. |
|
dc.language.iso |
ro |
en |
dc.publisher |
Universitatea de Stat „Alecu Russo“ din Bălţi |
en |
dc.subject |
non-verbal phrase |
en |
dc.subject |
advertising text |
en |
dc.subject |
syntactic construction |
en |
dc.subject |
frază averbală |
en |
dc.subject |
text publicitar |
en |
dc.subject |
construcţie sintactică |
en |
dc.title |
SPECIFICUL FUNCŢIONAL AL FRAZEI AVERBALE ÎN TEXTUL PUBLICITAR |
en |
dc.type |
Article |
en |